וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמרקוס קאזינס: "שיטת ההצבעות לחמישיות העונה היא בדיחה עצובה"

סנטר סקרמנטו עדיין מוטרד מהעובדה שלא נבחר לחמישיית העונה: "לא נותנים לי מספיק קרדיט, אבל כבר לא אכפת לי". בנבחרת ארה"ב הופתעו ממוסר העבודה שלו: "הוא קרוב להפוך למפלצת"

דמרקוס קאזינס, נבחרת ארצות הברית. GettyImages
לא שוכח ולא סולח. קאזינס/GettyImages

נבחרת ארצות הברית ממשיכה בהכנותיה לקראת טורניר הכדורסל בריו. אחרי שהביסה 74:111 את ארגנטינה במשחקה הראשון, הקרקס הנודד של גרג פופוביץ' יעבור מחר ללוס אנג'לס, שם ייערך משחק הכנה מול נבחרת סין. ביום רביעי בלילה ייערך משחק נוסף מול סין הפעם באוקלנד, בהתמודדות עם ניחוח חגיגי משהו: זו תהיה הופעת הבכורה של קווין דוראנט כשחקן גולדן סטייט בארנה שתהיה הבית שלו בשנים הקרובות.

אבל למרות שרוב הפוקוס הולך לדוראנט ולשילוב שלו עם קליי תומפסון ודריימונד גרין, מי שמעורר לא מעט תשומת לב הוא דמרקוס קאזינס. הסנטר, שירשום בריו את הופעתו השנייה במדי ארצות הברית בטורניר רשמי, מגיע לאולימפיאדה אחרי עונת שיא מבחינה אישית, במהלכה העמיד ממוצעים של 26.9 נקודות, 11.5 ריבאונדים, 3.3 אסיסטים, 1.6 חטיפות ו-1.4 חסימות למשחק. גם במשחק מול ארגנטינה בוגי בלט לטובה עם תפוקה מרשימה של 14 נקודות ו-15 ריבאונדים ב-16 דקות בלבד, ומה שהופך אותו לבולט במיוחד הוא ללא ספק הפנינים שהוא מספק לכל דורש מול התקשורת.

דמרקוס קאזינס, נבחרת ארצות הברית. GettyImages
בקצב הזה הוא לא ייראה הרבה ספסל. קאזינס/GettyImages

היום (ראשון) קאזינס התייחס בראיון ל'יאהו' לציפיות מעצמו לקראת הקיץ ולמעמדו הכללי ב-NBA והתבטא בכנות אופיינית, בין היתר לעובדה שלא נבחר העונה לחמישיית העונה, אלא רק לחמישיה השנייה. "השיטה שבה החמישיות האלה נקבעות אבסורדית לחלוטין. זאת בדיחה, באמת. בסופו של דבר זו תחרות מי יותר פופולרי, לא מי יותר טוב. אני עדיין לא מרגיש שאני מקבל מספיק קרדיט והערכה בליגה, אבל אני ממשיך לעשות את מה שאני יודע. כבר לא אכפת לי", אמר.

גם מנהל הנבחרת ג'רי קולאנג'לו משוכנע שזה הולך להיות הקיץ של בוגי. "האולימפיאדה הזאת יכולה רק לעזור לו. כל השחקנים שמשחקים כאן הופכים לטובים יותר. הקבוצות ששולחות את השחקנים שלהן לכאן יוצאות מורווחות, כי הם חוזרים אליהם טובים ומהוקצעים יותר", לטענתו.

כרמלו אנתוני הוסיף ש"הדבר הכי מרשים אצל דמרקוס הוא מוסר העבודה שהוא פיתח. חברים מהנבחרת מספרים לי שהוא הפך למשהו אחר. אתה רואה אותו קופץ על כל כדור, נשאר אחרי האימונים, מגיע לפני כולם. המשמעת שלו תעזור לו להפוך למפלצת בקרוב מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully