וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהתאחדות זועמים: מכבי חיפה שריינה את כפר גלים לנבחרת איטליה

24.7.2016 / 21:35

בעיה לקראת המשחק שיפתח את מוקדמות המונדיאל: האיטלקים ביקשו ממכבי חיפה לשריין את המתקן וקיבלו אישור, כעת מבקשת הנבחרת להפוך את ההחלטה. הירוקים בתגובה: "רק ההתאחדות תקבע"

צילום: ניב אהרונסון עריכה: מתן חדד

בעיה לא פשוטה לנבחרת ישראל לקראת משחקה מול נבחרת איטליה בחמישי לספטמבר: על פי גורמים בהתאחדות, הנבחרת הגישה בקשה לערוך את ההכנות למשחק במתקן האימונים כפר גלים הסמוך לאיצטדיון, אולם מכבי חיפה השיבה כי היא אישרה לנבחרת איטליה להתאמן במתחם וכעת ייתכן שהנבחרת תיאלץ לחפש מתקן אימונים אחר. על פי אותם גורמים, בכירי בהתאחדות וראש מערך הלוגיסטיקה שלה משה עגייב, הביעו כעס רב בעקבות ההחלטה וכעת הם מנסים לשנות אותה. "לא יכול להיות שמכבי חיפה תאפשר לנבחרת איטליה להתאמן במתחם ולא לנבחרת ישראל, אנחנו מאוד מקווים שההחלטה תשתנה", אמר הערב גורם בהתאחדות והוסיף: "נציג של נבחרת איטליה ביקר בימים האחרונים בישראל. הם שלחו מכתב לפני שבוע עם הבקשה, אבל אנחנו נדאג שהם יתאמנו בנשר. זה מתחם סגור ועדיף להם להתאמן שם". עגייב מסר בתגובה: "בסופו של יום נבחרת ישראל בעדיפות לפני כולם. איפה שאלישע ירצה הוא ישחק".

אלישע לוי והנבחרת שלו ביקשו לערוך את ההכנות למשחק בכפר גלים החל מיום חמישי, ה-1 בספטמבר. ההתכנסות של הנבחרת בשפיים תתרחש יומיים קודם לכן, ביום שלישי, ומשם היא הייתה, על פי התכנון, לעבור למתכונת של אימונים במתקן. בנבחרת קיבלו היום מסר כי מכבי חיפה כבר שריינה את המתקן, כך שייתכן מאוד שהנבחרת תיאלץ להתאמן באזור המרכז, כנראה בשפיים, ולעשות את הדרך למלון בחיפה. "זה מצב לא אידיאלי, אבל אין ספק שהוא ישתנה, הרי למכבי חיפה יש אינטרס שהנבחרת והשחקנים שלה יקבלו את המקסימום הדרוש כדי להצליח", אמר גורם בנבחרת.

נבחרת ישראל תארח, כאמור, את המשחק הראשון בחמישי בספטמבר. כחודש אחר כך, בשישי באוקטובר, היא תתארח אצל מקדוניה וכעבור שלושה ימים תארח את נבחרת ליכטנשטיין בטדי ובחודש נובמבר היא תתארח באלבניה. את הסיבוב הראשון היא תסגור במשחק חוץ בספרד, בסוף מרץ.

עוד בנושא:

מכבי חיפה שיפרה את הצעתה ומוכנה לשלם כחצי מיליון יורו על קהת

אלישע לוי מאמן נבחרת ישראל. דף הפייסבוק של ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
מחכים לפיתרון. אלישע לוי/אתר רשמי, דף הפייסבוק של ההתאחדות לכדורגל

תגובת דובר מכבי חיפה, דודו בזק: "רק ההתאחדות לכדורגל היא זו שתקבע מי יתאמן בכפר גלים. אנחנו נעמיד לרשות הנבחרת או אם ההתאחדות תחליט, לרשות נבחרת איטליה, את המתקן ברמה הגבוהה ביותר. כל נבחרת שתשחק שם תקבל את כל הסיוע וכמובן - נחזיק אצבעות שהנבחרת שלנו תנצח את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully