וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש מנהלים בכירים בברצלונה שרוצים להעיף את ליאונל מסי"

הנשיא לשעבר ז'ואן לאפורטה טוען שנודע לו "ממקור ראשון" על תוכנית סודית שנועדה לדחוק את הפרעוש מחוץ לקטלוניה: "זה כתם שלא יימחה לעולם". חאמס בשיחה נוקבת עם זידאן: "דורש יותר דקות"

AP

למרות הלוק החדש והמשעשע, ליאונל מסי עובר ימים לא קלים. זה החל בפרישה המתוקשרת מנבחרת ארגנטינה, נמשך בהרשעה בבית המשפט בגין עבירות מס שונות ונמשך עכשיו עם הדיווח הבא: "מנהלים בכירים בברצלונה רוצים להעיף את הפרעוש". כך טוען הערב (ראשון) הנשיא לשעבר ז'ואן לאפורטה, שאמנם רחוק מלהיות אובייקטיבי, אך טוען שנודע לו ממקור ראשון שישנם בעלי אינטרס בקבוצת הפאר שדוחפים לפרידה מכוכב העל.

לטענת לאפורטה, "פרשת העלמת המס הלכה והסתבכה ובקבוצה רוצים לנקות את שמם באמצעות עזיבה של מסי. הם מתכננים להכריח אותו לעזוב את הקבוצה כביכול מרצונו החופשי. הם רוצים להראות לו את הדרך החוצה במוקדם או במאוחר".

לאפורטה נחשב לאחד המבקרים הגדולים של הנשיא הנוכחי ז'וספ מריה ברתומאו. בדבריו הוא גם ביקר את המדיניות של הקבוצה במקרה של ניימאר וטען שעסקת הטיעון שהתובעים של ברצלונה עומדים לסגור בעניינו היא "מבישה ומרושעת" וכי "זה כתם שלא יימחה מההיסטוריה של ברצלונה לעולם". לאפורטה הוסיף ש"יש צל כבד גם מעל ההסכם שלהם עם קטאר. משלמים למועדון הרבה פחות ממה שהיה אפשר להשיג בהסכם הזה".

עוד בנושא:
הלוק החדש של ליאונל מסי: צפו בתמונות
בברצלונה חשפו: מסי פעל כדי להשלים את עסקת וייטו

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
מי לא רוצה אותו? מסי/רויטרס

גם אצל היריבה המושבעת ריאל מדריד אין שקט. מצבת השחקנים לעונה הבאה עדיין רחוקה מלהיות סגורה, אבל נראה שלפחות לגבי שני שחקנים שהיה ספק לגבי מעמדם - חאמס רודריגס ורפאל וראן - התקבלה החלטה.

בתקשורת הספרדית פורסם כי הקולומביאני ערך שיחה נוקבת עם זינדין זידאן לגבי עתידו בקבוצה ובסופה החליט להישאר בקבוצה. "אני דורש לשחק הרבה יותר העונה", אמר רודריגס למאמן על פי הדיווחים. גם וראן, ששמו נקשר במעבר לצ'לסי, החליט להישאר ולהילחם על דקות משחק. "דיברתי עם זידאן והחלטתי להישאר. אני מרגיש נאהב ומוערך כאן ואני רוצה לתת את כל כולי עבור האוהדים. הם עוד לא ראו את הגרסה הכי טובה שלי, עוד לא ראו אותי בשיאי", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully