וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג'ביץ' יחליף את פשיץ' בבאיירן מינכן, קציקאריס בקובאן

רכז העבר האגדי ומאמן נבחרת סרביה ייכנס לנעליו של פשיץ' בן ה-66, שעזב את התפקיד מ"סיבות רפואיות". היווני יחליף את ברצוקאס. קיי סי ריברס חתם בפנאתינייקוס, שמעוניינת בניקולו מלי

מאמן נבחרת סרביה סשה ג'ורג'ביץ'. GettyImages
פתח את העונה שעברה בפנאתינייקוס. ג'ורג'ביץ'/GettyImages

לאחר שבועות ארוכים של שמועות בנושא, הודיעה היום (ראשון) באיירן מינכן על עזיבתו של המאמן הוותיק סבטיסלב פשיץ', מ"סיבות רפואיות". המאמן בן ה-66 שעבר ניתוחים בשתי ברכיו אמר: "אני משוכנע שקיבלתי החלטה נכונה לא רק מבחינת הבריאות שלי, אלא גם מבחינת האחריות שלי כלפי ההתפתחות של הקבוצה. כל החלטה אחרת היתה שמה את המועדון בסיכון גבוה מדי, ורציתי למנוע את זה".

מי שייכנס לנעליו של פשיץ' הוא סשה ג'ורג'ביץ', שאימן את אולימפיה מילאנו, בנטון טרוויזו ופנאתנייקוס, ממנה פוטר בעונה שעברה. כמו כן, מאמן רכז העבר האגדי גם את נבחרת סרביה.

* דיווחים בסרביה גורסים שוולדימיר לוצ'יץ', ששיחק אשתקד בוולנסיה, נמצא על סף חתימה בבאיירן.

* לאחר עזיבתו של יורגוס ברצוקאס, המשיכה קובאן בקו היווני שלה ומינתה את פוציס קציקאריס למחליפו. מאמן נבחרת יוון חתם לעונה, עם אופציה לעונה נוספת.

* פנאתינייקוס הודיעה רשמית על החתמתו של קיי סי ריברס לשנה עם אופציה לשנה נוספת. האמריקאי עזב את באיירן מינכן בעונה שעברה ושב לריאל מדריד, וכעת הוא נודד לקבוצה חדשה.

* פאו מעוניינת גם בניקולו מלי, אך באמברג מסרבת לשחררו לעת עתה. הפורוורד האיטלקי מחזיק בסעיף שחרור של 300 אלף יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully