וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ארבע שנים אחרי משחקו האחרון, צ'ד אוונס חזר למגרשים, וכבש

החלוץ שהורשע באונס ב-2012, ישב שנתיים וחצי בכלא ולאחר מכן התקשה מאוד למצוא קבוצה, הצליח לכבוש במשחק הבכורה שלו במדי צ'סטרפילד עם נגיחה מקרוב בניצחון 0:3 על אילקסטון

בסרטון: השער של אוונס

ארבע שנים אחרי משחקו האחרון, צ'ד אוונס חזר לכבוש. זה קרה אתמול (שבת), כאשר קבוצתו צ'סטרפילד, הקבוצה שסופסוף הסכימה לתת לו צ'אנס אחרי חיפושים ממושכים ודחיות רבות מאז שחרורו מהכלא, הביסה 0:3 במשחק הכנה לעונה את אילקסטון.

השער של אוונס, בדקה ה-53, לא היה מבריק במיוחד. נגיחה מחצי מטר פנימה מול שער ריק. אבל עבור השחקן, זו הייתה, אולי, תחילתה של דרך חדשה, נקייה יותר.

עוד בנושא:

סיפור הרשעתו של צ'ד אוונס

באפריל 2012, אוונס, כוכב כדורגל עולה בשפילד יונייטד, הורשע באונס של צעירה בת 19 ונידון לחמש שנות מאסר. לטענתו, יחסי המין היו בהסכמה, אך בית המשפט קיבל את עמדת הצעירה, לפיה היא הייתה שיכורה מדי ולא הבינה שחברו של אוונס, קלייטון מקדונלד (שלא הורשע), "העביר" אותה לאוונס במהלך האקט המיני בבית מלון.

בסופו של דבר, אוונס שוחרר באוקטובר 2014 עם תנאים מגבילים ולפני כמה חודשים, בית משפט לערעורים אף קבע דיון חוזר בנושא, מסיבות שאסורות לפרסום עד לתום המשפט המחודש ובמקביל, ביטל את ההרשעה המקורית. בשנים מאז שחרורו, אוונס ניסה לשוב למגרשים. תחילה במדי שפילד, שם היו אוהדים שעדיין אהבו אותו והאמינו בצדקתו, אך רבים אחרים סירבו לקבל אותו בחזרה.

לאחר מכן, אוונס פנה להארטלפול יונייטד וגם שם לא קיבל חוזה. הוא כמעט חתם בהיברניאנס, אלופת מלטה, לפני שראש הממשלה המקומי מנע זאת ואילו באולדהאם הציעו לו חוזה, אך לאחר שהבעלים של הקבוצה קיבל איומים דוגמת "נאנוס את הבת שלך אם תחתים את אוונס", הוא ירד מהרעיון. האחרונה שדילגה עליו הייתה גרימסבי טאון ובסופו של דבר, ב-20 ביוני, צ'סטרפילד החליטה לעשות את הצעד האמיץ/שנוי במחלוקת ולתת לו הזדמנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully