וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל הגשם: המטוס של מנצ'סטר יונייטד נאלץ לבצע נחיתת חירום בסין

מסע משחקי ההכנה של השדים האדומים באסיה נתקל במכשול לא צפוי בדרך לבייג'ינג. ממפיס דפאי תיעד את רגעי הבלבול: "אנחנו אבודים". מרסיאל כועס על זלאטן, בקהאם מחמיא למוריניו

מסע המשחקים של מנצ'סטר יונייטד בסין, כחלק מההכנות לעונה המתקרבת, נתקל במכשול לא צפוי כאשר מטוס הקבוצה, שהיה אמור להעביר אותה משנגחאי לבייג'ינג, נתקל בתנאי מזג אוויר קשים ונאלץ לבצע נחיתת חירום ביעד לא ברור במדינה. חלוץ הקבוצה, ממפיס דפאי, תיעד את רגעי הבלבול בפוסט שהעלה לאינסטגרם ובו כתב: "אנחנו אבודים איפה שהוא בסין, נאצלנו לבצע נחיתה מהירה. עכשיו אנחנו ממתינים עד שמזג האוויר ישתפר. אני מקווה שנוכל לעזוב בקרוב כדי שנוכל להתכונן למשחק מול מנצ'סטר סיטי".

השדים האדומים עזבו את שנגחאי, שם הפסידו 4:1 לדורטמונד, בדרך לדרבי הצפוי להם בבייג'ינג מחר (שני) והיו אמורים לנסוע ברכבת לאחר נחיתתם בעיר, אך כעת התוכניות - כולל מסיבת העיתונאים של ז'וזה מוריניו לקראת המפגש עם סיטי, בספק.

מזג האוויר הרע באיזור בייג'ינג נמשך כבר כשבוע, וגרם לחששות בקשר לקיומו של הדרבי. היריבה העירונית כבר העבירה את אימוניה למגרש אחר מהמתוכנן ומארגני טורניר הידידות באסיה עובדים קשה כדי להביא את משטח הדשא למצב שניתן לקיים עליו משחק. המאמן פפ גווארדיולה התייחס גם הוא לנושא. "לא ראינו את המשטח אבל אנחנו רואים את מזג האוויר ומבינים כי המצב לא טוב", אמר, "אבל נתאים את עצמנו. הכי חשוב שנעבור את המשחק ללא פציעות".

בתוך כך, דייויד בקהאם בחר להחמיא לאיש החדש על הקווים אצל השדים האדומים: "מוריניו הוא האיש המתאים כי הוא יודע לזכות בתארים. אני חושב שזה היה מהלך נהדר מצד יונייטד, והם בדרך לחזור אל המקום הטבעי שלהם. המועדון תמיד היה כזה שמטיל אימה על מועדונים אחרים, כעת אני בטוח בזה שמוריניו והקבוצה יצליחו. היה כאן מהלך גדול מצד הנהלה. יש לי כבוד גדול ללואי ואן חאל, אבל הדברים איתו לא הביאו הצלחה - עכשיו יש למועדון התחלה החדשה".

הפוסט שפרסם מרסיאל

בנושא אחר, האם יש לאוהדי מנצ'סטר יונייטד סיבה לדאגה לגבי אנתוני מרסיאל? החלוץ הצעיר של השדים האדומים ביטל את המעקב שלו בטוויטר אחרי החשבון של מנצ'סטר יונייטד וכמו כן ביטל את המעקב אחרי חשבון הפייסבוק והאינסטגרם של המועדון.

בנוסף, הצרפתי הצעיר פרסם בחשבון הפייסבוק שלו תמונה בה הוא נראה עם החולצה עליה מוטבע המספר תשע במנצ'סטר יונייטד כשברקע אצטדיון וומבלי. ככל הנראה, ביטול המעקב והתמונה שהוא העלה נובעים מהכעס שלו על המועדון. מרסיאל כנראה כועס שזלאטן איברהימוביץ' קיבל את החולצה עם הספרה 9, שהייתה שלו ועשה את זה מבלי לשאול אותו בכלל. מרסיאל נמצא כרגע בחופשה אחרי היורו, בו היה חלק מסגל צרפת שהגיעה עד הגמר.

שחקן מנצ'סטר יונייטד, אנתוני מרסיאל. רויטרס
כועס? מרסיאל/רויטרס

בתוך כך, בתקשורת האנגלית ממשיכים לעקוב אחרי הנהלים החדשים תחת ז'וזה מוריניו. ב"דיילי סטאר" הסבירו כי על שחקני השדים האדומים נאסר לשחק ב"פוקימון גו" לפני משחק ההכנה מול בורוסיה דורטמונד: "מוריניו היה מודאג בעקבות המשחק, הוא עדיין מגשש את דרכו במועדון ורוצה שהדברים יתרכזו במשימות הטקטיות". במקביל, הטענה במועדון גורסת כי מוריניו לא העניק אף הבטחה לראשי המועדון כי הוא יביא תואר בעונתו הראשונה, אולם הבהיר כי שום דבר לא יצדיק אי העפלה לליגת האלופות בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully