וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: קלאב ברוז' וליאור רפאלוב זכו בסופרקאפ הבלגי

הקשר פתח ושיחק 63 דקות ב-1:2 על ליאז', איסקיירדו ופורמר כבשו שערים יפהפיים. 90 דקות לנאתכו בהפסד צסק"א לזניט בסופרקאפ הרוסי, 57 דקות לדאבור בהפסד זלצבורג בליגה, בכורה למזרחי בהפסד לוגאנו (66 דקות), דמארי כבש עבור המילואים של לייפציג, גרשון וסייף פתחו בגנט

ליאור רפאלוב ושחקני קלאב ברוז' חוגגים. GettyImages
פתחו ברגל ימין. רפאלוב חוגג עם החברים/GettyImages

קשר קלאב ברוז', ליאור רפאלוב, פתח בהרכב של קבוצתו ב-1:2 על סטנדרד ליאז' בסופרקאפ הבלגי, והוחלף בדקה ה-63. אחרי שאיבן סנטיני העלה את ליאז' ליתרון, איבד האנס פנאקן עשתונות לרגע ופגע בצורה חמורה בשחקן יריב ללא כדור. הוא הורחק בכרטיס אדום ישיר והשאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים, כשהיא בפיגור. אבל זה ממש לא הפחיד את ברוז', שחזרה לעניינים בדקה ה-51 לאחר שחוסה איסקיירדו כבש שער מדהים כשרץ כ-80 מטרים מרחבה לרחבה. רוד פורמר הפך את התוצאה בדקה ה-62, גם כן עם שער ענק, כשבעט כדור אדיר לחיבורים, וקבע 1:2 - תוצאה נשמרה עד לסיום. קלאב ברוז' עם תואר ראשון העונה בבלגיה.

* לעומת רפאלוב וברוז', ביברס נאתכו וצסק"א מוסקבה פתחו את עונת 2016/17 ברגל שמאל. אלופת רוסיה הפסידה 1:0 לזניט סנט פטרסבורג בסופרקאפ הרוסי, והפסידה תואר ראשון לעונה זו. קשר נבחרת ישראל פתח בהרכב והשלים 90 דקות. מאוריסיו הברזילאי כבש את שער הניצחון כבר בדקה ה-22.

* מונס דאבור לא ירצה לזכור את משחקו הראשון בליגה האוסטרית. החלוץ פתח בהרכב של רד בול זלצבורג בהפסד 3:1 לשטורם גראץ במסגרת המחזור הראשון. החלוץ הוחלף בדקה ה-57.

* אופיר מזרחי שיחק לראשונה במשחק רשמי מחוץ לישראל, כשפתח בהרכב של קבוצתו החדשה, לוגאנו, בהפסד 2:1 ללוצרן במסגרת המחזור הראשון בליגה השוויצרית. החלוץ הצעיר, שהגיע למצב טוב בדקות הראשונות אך החמיץ, הוחלף בדקה ה-66.

* רמי גרשון וקני סייף פתחו בהרכב גנט בהפסד 1:0 לווילם II.

* שרן ייני שיחק שש דקות בהפסד של ויטסה ארנהם לפורטו.

* עומר דמארי כבש שער בניצחון 1:2 של קבוצת המילואים של רד בול לייפציג על SSV מרקרנשטאדט מהליגה החמישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully