וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: צ'ארלס תומאס עשוי להצטרף

23.7.2016 / 16:29

הפורוורד האמריקאי (30, 2.03) שרשם אשתקד 19.6 נקודות למשחק במכבי אשדוד, כולל 26 נקודות בממוצע נגד הכתומים, הגיע להבנות כספיות עם האלופה, אך עדיין לא התקבלה החלטה סופית בעניינו. גם הפועל תל אביב מעוניינת בו

צ'ארלס תומאס שחקן מכבי אשדוד. לירון מולדובן
עובר לכתום? תומאס/לירון מולדובן

מכבי ראשון לציון עשויה לצרף בקרוב את הפורוורד צ'ארלס תומאס ששיחק בעונה וחצי האחרונות במדי מכבי אשדוד. הכתומים הגיעו להבנות כספיות עם השחקן אך עדיין לא קיבלו את ההחלטה הסופית האם לצרפו, כשגם הפועל תל אביב מעוניינת להחתימו לעונה הבאה, אך בין הצדדים קיימים פערים כספיים. בכל מקרה, אם ראשון לציון תחתים את תומאס היא תצטרך לשלם למכבי אשדוד דמי השבחה לפי חוקי מנהלת הליגה.

תומאס (30, 2.03) הוא בוגר אוניברסיטת ארקנסו משנת 2008 שהספיק לשחק בפינלנד, בוסניה, צרפת ואוקראינה כולל בקבוצות צמרת במדינות הללו. לישראל הוא הגיע באמצע עונת 2014/15 אחרי תקופה באקדמיק סופיה ובליגה בלבנון. בתשעה משחקים בעונתו הראשונה בעיר הנמל רשם 15 נקודות ו-7.7 ריבאונדים למשחק. באשדוד עשו מאמצים גדולים כדי להמשיך עמו לעונה נוספת, ואכן תומאס חתם ורשם עונה פנטסטית עם 19.6 נקודות ו-5.4 ריבאונדים למשחק, כולל כמה תצוגות שיא של יותר מ-30 נקודות. נגד ראשון לציון בליגה רשם הפורוורד 26 נקודות ו-6.6 ריבאונדים בממוצע למשחק.

הסגל של אלופת המדינה כולל נכון לעכשיו רק זר אחד, פטריק ריצ'רד, ששיחק בעונה שעברה בליגה הצרפתית הראשונה. מי שממשיכים בכתום הם הקפטן ניצן חנוכי, הרכז אבי בן שימול, שון דאוסון שסיים את דרכו בליגת הקיץ בלאס וגאס, והצעירים עידן זלמנסון וגולן גוט. הקבוצה מעיר היין תשחק העונה בליגת האלופות של פיב"א בבית אחד עם ונציה, קרשיאקה, לה מאן, סראטוב, חימיק יוז'ני ושתי קבוצות נוספות שתגענה מהמוקדמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully