וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברגע האחרון: נבחרת השליחות בשחייה תשתתף באולימפיאדת ריו

איגוד השחייה הישראלי הגיש ערעור למקבילו העולמי לאחר שגילה כי בלארוס לא עומדת בקריטריון, ואל משלחת השחייה תצטרף קרן זיבנר, שתתחרה במקצה 4X100 בחתירה יחד עם מורז, עברי ושיקלר

קרן זיבנר, שחיינית ישראלית. קובי אליהו
"הגשמת חלום". זיבנר/קובי אליהו

בשורה משמחת למשלחת הישראלית לאולימפיאדת ריו, ובפרט למשלחת השחייה: נבחרת השליחות במשחה 4X100 חתירה קיבלה היום (שישי) אישור על כך שהיא תצטרף לשחיינים שיתחרו בברזיל, כמעט ברגע האחרון.

הדבר התאפשר לאחר שיושב ראש איגוד השחייה, סימון דוידסון, בדק וגילה כי הנבחרת שמדורגת מעל ישראל, בלארוס, לא עומדת בקריטריון שקובע כי בין השחייניות בנבחרת חייבות להיות שתיים שקבעו את קריטריון A ועוד שתיים שקבעו את קריטריון B. דוידסון פנה לאיגוד השחייה העולמי (פינ"א) וערער על ההחלטה לאפשר לבלארוסיות להשתתף. היום הערעור התקבל וכעת נותר רק להמתין לאישור הסופי של הועד האולימפי הישראלי.

רוב נבחרת השחייה הישראלית כבר נמצאת בברזיל וכעת תצטרף אליה גם קרן זיבנר, שתתחרה בנבחרת השליחות יחד עם אנדי מורז, עמית עברי וזוהר שיקלר. בכך עלה מספר השחיינים במשלחת לריו לתשעה. זיבנר: "זו בשורה משמחת כל כך, ואני לא יודעת איך לעכל את זה. אני מאוד מקווה שזה יאושר סופית.. פשוט הגשמת חלום מדהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully