וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר הכנה בסין: 1:4 מרשים לדורטמונד על מנצ'סטר יונייטד

טוכל חגג על מוריניו ("לא פייר לשפוט אותנו, צריך רק עוד החתמה גורלית אחת") עם צמד של קסטרו, פנדל של אובמיאנג וגולאסו של דמבלה (סילבסטרה: "מזכיר את רונאלדו"). לאנס-ארסנל 1:1

שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים. רויטרס
נראים מחוברים. שחקני דורטמונד חוגגים/רויטרס

הקבוצות הגדולות של אירופה ממשיכות להתכונן לתחילתה של עונת 2016/17, וכמידי שנה גם הקיץ רבות מהן משתתפות בטורנירי הכנה שונים ברחבי העולם. טורניר "גביע האלופות" בסין נפתח היום (שישי) בניצחון מרשים של בורוסיה דורטמונד 1:4 על מנצ'סטר יונייטד, עדיין נטולת זלאטן איברהימוביץ' שלא הצטרף למסע לאסיה.

גונסאלו קסטרו פתח וחתם את מסכת הכיבושים (20, 86), פייר אמריק אובמיאנג הכפיל בפנדל בדקה ה-36 ועוסמאן דמבלה כבש שער סולו מרהיב, במהלכו השכיב על הרצפה את מרקוס רוחו, בדקה ה-57 והראה לז'וזה מוריניו שנותרה לו לא מעט עבודה על מנת להפוך את השדים האדומים לקבוצה שהוא היה רוצה לראות. הנריך מחיטריאן, שעבר רק לפני מספר שבועות מדורטמונד ליונייטד, כבש את השער המצמק בדקה ה-57 מבישול של חואן מאטה.

שחקן מנצ'סטר יונייטד הנריך מחיטריאן מול שחקן בורוסיה דורטמונד סוון בנדר. רויטרס
הכניע את האקסית. מחיטריאן/רויטרס

מדובר בשתיים מהקבוצות הפעילות ביותר של חלון ההעברות הנוכחי, אשר נמצאות בתהליך בנייה. סגנית אלופת גרמניה הודיעה רק היום על החתמתו של אנדרלה שורלה, יממה בלבד לאחר שהחזירה לשורותיה את מריו גצה, ובסך הכל החתימה במהלך הקיץ כבר שמונה שחקנים ונפרדה ממספר שחקני מפתח. מן העבר השני קבוצתו של מוריניו התחדשה בשלושה שחקנים במהלך הפגרה והיד עוד נטויה, כאשר השם החם ביותר שצפוי להצטרף הוא פול פוגבה.

אקס יונייטד, מיקאל סילבסטרה, התראיין לאתר של ליגת האלופות והרעיף מחמאות על דמבלה. "הוא מזכיר לי את רונאלדו שהיה בגילו כאשר הגעתי לקבוצה", אמר, "יום אחד הוא יכול לזכות בכדור הזהב".

בסיום, אמר ז'וזה מוריניו: "לא פייר לדבר על השחקנים כשיש הבדלים כל כך גדולים בהכנה של שתי הקבוצות. זה כמו F1 מול F3. דורטמונד הרבה יותר חדים. יש לנו איכות ומנטליות, אבל עבדנו רק שבוע וחצי. לא פייר לשפוט אותנו. יש לנו סגל חסר, ברור שזה לא יהיה הסגל שלנו". המאמן אף רמז להחתמה הקרובה של פול פוגבה ואמר: "אנחנו צריכים רק עוד שחקן גורלי אחד".

מנגד, המאמן המנצח תומאס טוכל אמר היה מרוצה מהתייחס גם להחתמה של אנדרה שורלה: "היינו צריכים בדחיפות שחקן נוסף מקדימה. יש לו איכויות מיוחדות, ואין לו אגו".

* ארסנל סיימה ב-1:1 עם לאנס. מתיאס אוטרה כבש לצרפתים (37), אלכס אוקסלייד צ'מברליין השווה לתותחנים (82).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

צפו בשער של אוטרה

ובשוויון של צ'מברליין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully