וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים חגגה, איתי שכטר: "ההפסד הכי מתוק בקריירה שלי"

בקבוצה מהבירה התרגשו אחרי ההעפלה מול אומוניה ניקוסיה: "הלב הוא הדבר הכי חזק כאן". ורד ואיינבינדר ניצחו על החגיגות, שכטר: "לא מבין איך מועדון כזה אף פעם לא היה בשלב הבתים"

צלמים זמניים מורשים

בבית"ר ירושלים חגגו אמש (חמישי) בצורה ממושכת את ההעפלה לסיבוב השלישי במוקדמות הליגה האירופית. הקבוצה מהבירה אמנם הפסידה 3:2 לאומוניה ניקוסיה בקפריסין, אבל עלתה בזכות שערי חוץ ובסיבוב הבא תפגוש את ילגבה הקטנה מלטביה. כלומר, אם לא תירשם סנסציה של ממש, הקבוצה מהבירה תעפיל לפלייאוף העלייה – ותהיה רחוקה 180 דקות מהופעה היסטורית בשלב הבתים.

עם שריקת הסיום אמש, השחקנים רצו לחגוג עם הקהל ודן איינבינדר מנצח על התזמורת. עידן ורד שנכנס כמחליף וזכה להרבה מחמאות בסיום, הוביל את השירה בשדה התעופה. לחגיגות היה שותף גם עומר אצילי, שעדיין מנהל הליך בוררות נגד המועדון. אתמול הקשר שוב כיכב, הפעם עם צמד, ובשדה התעופה האוהדים הרבים שבו ולחצו עליו ועל אלי טביב להביא לסיום המתיחות. "נישקת את הסמל היום, אל תשבור לנו את הלב" אמרו האוהדים לאצילי. הבעלים הגיב בשתיקה מחויכת לדברים.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים עלתה לסיבוב השלישי במוקדמות הליגה האירופית
בן שמעון: "שיחקנו לא חכם, אבל עם לב. אני מרוצה"
הכירו את היריבה הבאה, ילגבה הלטבית

שחקן בית"ר ירושלים עומר אצילי. ברני ארדוב
האוהדים ביקשו: "אל תשבור לנו את הלב". אצילי/ברני ארדוב

בבית"ר החמיאו לשחקנים ואמרו: "לפעמים במשחקים כאלה צריך להעריך את מה שהשחקנים נותנים. הדוגמא הכי גדולה היא שחקן כמו אורי מגבו, ששמע השבוע שחתם מגן זר שכנראה יקבל קרדיט במקומו, אבל לא הוריד את הראש ובא להילחם. זאת הדרך של בית"ר ירושלים. יש לנו עוד מה להתחזק והרבה להשתפר, אבל הלב זה הדבר הכי חזק בקבוצה הזאת".

"הדקות האחרונות היה הארוכות בחיי", אמר איתי שכטר, "חששתי שזה הולך לאיבוד אבל יש פה חבורה של גברים שעשתה את זה. מבחינה אישית - היה לי משחק טוב, עזרתי לשחקנים. זה ההפסד הכי מתוק בקריירה שלי. בית"ר זה מועדון גדול, אני לא מבין איך עד היום הקבוצה לא הייתה בשלב הבתים".אגב שכטר, החלוץ ספג כרטיס צהוב אחרי שכבר הוחלף, זאת בגלל שעמד סמוך לקווים וניסה לדרבן את חבריו לקבוצה בדקות הסיום המותחות.

אמיר עגייב שכבש את שער השוויון הראשון של אומוניה, אמר בסיום "זה לא מנחם אותי שהפסדנו לבית"ר וקבוצה ישראלית עלתה שלב. מאוד רצינו לעלות, אבל עשינו טעויות וזה כואב. אצילי הרג אותנו, איחלתי לו בהצלחה וזהו, לא יותר מדי, אני מאוד מאוכזב מההפסד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ץ בית"ר ירושלים איתי שכטר. ברני ארדוב
"הדקות האחרונות היו הארוכות בחיי". שכטר/ברני ארדוב

במועדון החמיאו לאוהדים על ההתנהגות שלהם בקפריסין, כשגם טביב ומשה דמאיו עודכנו בכך והיו שבעי רצון. כ-1,000 צהובים-שחורים ליוו את הקבוצה לאי השכן וכולם נכנסו למשחק אחרי שבסופו של דבר הסכימו להציג דרכונים. משה נעים, שאירגן את החבילות עבור האוהדים, אמר: "בתור אוהד בית"ר אני אומר כי בשלב ראשון לא כל כך רצו לעבוד עם אוהדי בית"ר, חששו. בפועל, כולם פה הופתעו והיו מרוצים. גם בטיסות, גם באוטובוסים, הם התנהגו כמו שצריך וכולם הופתעו מכך. לפעמים זה יותר חשוב מהכדורגל".

כעת בית"ר תתארגן לקראת משחק החוץ בלטביה בשבוע הבא. הצוות המקצועי יחל לעבוד על סקאוטינג לקראת המשחק ובדיוק כמו בהתמודדות הכפולה נגד סלובודה טוזלה בסיבוב הראשון, המטרה תהיה להעביר את ההכרעה לגומלין בטדי. ארסניו ולפורט שוב הציג יכולת מאכזבת וייתכן שמעמדו יתחיל להתערער בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully