וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "שיחקנו לא חכם, אבל עם הרבה לב. אני מרוצה"

מאמן בית"ר ירושלים היה מבסוט אחרי ההפסד 3:2 לאומוניה ניקוסיה, שסידר לקבוצה שלו כרטיס לשלב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית: "אני גאה מאוד בשחקנים וגאה מאוד שעלינו שלב"

שחקני בית"ר ירושלים עומר אצילי, איתי שכטר חוגגים. ברני ארדוב
אצילי שוב היה שם בשביל בית"ר ובגדול/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים העפילה הערב (חמישי) לסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, אחרי דרמה גדולה בקפריסין ולמרות הפסד 3:2 לאומוניה ניקוסיה. צמד השערים של עומר אצילי עשה את ההבדל, כשבית"ר עלתה בזכות שערי חוץ אחרי שניצחה 0:1 משער של שמעון אבוחצירה במשחק הראשון. היריבה הבאה של הירושלמים תהיה ילגבה הלטבית, שהביסה 0:3 את סלובן ברטיסלבה.

מאמן בית"ר ירושלים רן בן שמעון. ברני ארדוב
עשו את שלהם. בן שמעון/ברני ארדוב

מאמן בית"ר ירושלים רן בן שמעון אמר אחרי המשחק במסיבת העיתונאים: "האווירה הייתה מטורפת ונסחפנו קצת במשחק. הצלחנו לעבור את השלב הזה בפעם הראשונה של המועדון הזה. היה לחץ שנעבור את השלב הזה, זה ישב על הכתפיים של השחקנים ואני שמח שהגענו לשלב הזה. עכשיו נלך הביתה ונתחיל לעבוד כדי להכין כבר את השלב הבא.

"היינו יכולים להפוך את המשחק הזה לקל יותר אחרי השער הראשון וכמובן שגם אחרי השני. לא שיחקנו חכם כל כך, אבל יש לנו קבוצה עם לב גדול. בשלב הזה של העונה, אנחנו עדיין לא ב-100% ולכן אני גאה מאוד בשחקנים וגאה מאוד בזה שעלינו שלב. אני מאמין שבעתיד נראה כדורגל טוב יותר, אבל אני שמח מאוד לעלות".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. אתר בית"ר ירושלים, אתר רשמי
חגיגה בית"רית/אתר רשמי, אתר בית"ר ירושלים

הכירו את ילגבה

האצטדיון: המרכז האולימפי של זמגלה, שמארח את משחקי הבית של ילגבה מכיל רק 1,560 מקומות, למרות שנחשב למתקן חדש באופן יחסי.

בליגה: ילגבה, שהישג השיא שלה בלטביה היה המקום השני ארבע פעמים בעבר, וחמש זכיות בגביע המקומי, סיימה את העונה הקודמת במקום הרביעי. העונה הנוכחית של הליגה הלטבית נמצאת במחצית הדרך, וגם הפעם היא מדורגת במקום הרביעי, עם 19 נקודות אחרי 13 מחזורים.

באירופה: הלטבים הדיחו את בריידלביק האיסלנים בסיבוב הראשון בזכות ניצחון 2:3 במשחק החוץ, אחרי 2:2 בלבד במשחק הביתי. וכעת עלתה לראשונה לסיבוב השלישי עם 0:3 ביתי על סלובן ברטיסלבה אחרי 0:0 בחוץ.

המאמן: שאוליוס שירמליס. הליטאי בן ה-60 החל את קריירת האימון שלו לפני יותר מ-30 שנה, כשבין היתר הדריך את ז'לגיריס וילנה המקומית, ונטספילס הלטבית החזקה ואטלנטיס הפינית. שירמליס אימן את הנבחרת הצעירה של ליטא, והיה עוזר המאמן של הנבחרת הבוגרת.

הכוכב: אולג מלאסנקוס. החלוץ הלטבי הגבוה הספיק לשחק מעט בצ'כיה לפני שחזר לילגבה, שם כבר מעל 30 שערי ליגה בקריירה. בסגל הקבוצה ניתן למצוא גם את החלוץ האוקראיני קיריליו שיליח, החלוץ האסטוני קווין קאובר ושחקן ההגנה הסנגלי עבדולאי דיאלו, שיחמיץ את המשחק הראשון מול בית"ר בגלל כרטיס אדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully