וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סוכמה העברתו של אנדרה שורלה לדורטמונד

אחרי החזרתו הביתה של מריו גצה צפויה סגנית אלופת גרמניה להודיע בקרוב גם על החתמתו של קשר וולפסבורג. הצהובים-שחורים ישלמו קרוב ל-30 מיליון יורו תמורת שחקן נבחרת גרמניה בן ה-25

מרקו רויס שחקן נבחרת גרמניה (אמצע) עם אנדרה שורלה, מריו גצה. GettyImages
בקרוב ביחד. שורלה, רויס וגצה/GettyImages

כמה שעות בלבד אחרי שהודיעה על החתמתו של מריו גצה, בורוסיה דורטמונד קרובה לרכש נוסף. בבילד מדווח הערב (חמישי) כי עסקת העברתו של אנדרה שורלה מוולפסבורג נסגרה סופית והכרזה רשמית תהיה מחר. על פי הדיווח, סגנית אלופת גרמניה תשלם לזאבים כ-30 מיליון יורו תמורת שחקן נבחרת גרמניה בן ה-25.

במהלך השבוע התקיים מו"מ אינטנסיבי כשדורטמונד הציעה 25 מיליון יורו בעוד וולפסבורג דרשה 40 מיליון ובסופו של דבר נראה ששני הצדדים הגיעו לעמק השווה ולסכום שעומד סביב 30 מיליון יורו. לשורלה הייתה עונה לא מוצלחת בוולפסבורג והוא גם ספג ביקורת מהמנהל המקצועי של הזאבים קלאוס אלופס, שאמר עליו: "לקח לנו קצת זמן להכיר אחד את השני. היו הבדלים ואפשר לבקר אותו על זה. צריך להודות בזה".

כבר בתחילת יולי הודיע שורלה לאלופס שהוא מעוניין לעזוב ועכשיו ההעברה סוכמה. שורלה יהפוך לרכש השמיני של דורטמונד בקיץ אחרי גצה, מיקל מרינו, אמרה מור, מארק בארטרה, סבסטיאן רודה, רפאל גריירו ואוסמן דמבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully