וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הבית העליון של הוועד האולימפי דחה את ערעורה של דלילה חתואל

חלומה של הסייפת הוותיקה לקבל אישור להשתתף בריו על אף שקבעה את הקריטריון הבינלאומי אך לא את הישראלי נגוז באופן סופי, לאחר שהעתירה לבית המשפט המחוזי הועברה לבית הדיון העליון של הוועד האולימפי, שדחה את בקשתה

דלילה חתואל, סייפת ישראלית. GettyImages
גמר הסיפור. חתואל/GettyImages

דלילה חתואל לא תתחרה בריו 2016, כך קבע היום (חמישי) בית הדין העליון של הוועד האולימפי בישראל, ברשות הנשיא השופט (בדימוס) עו"ד דניאל ארנסט, ועורכי הדין אליהו לוין ואהוד ארצי.

כזכור, הסייפת הוותיקה השיגה את הקריטריון הבינלאומי אך לא את הישראלי, ופנתה לוועד האולימפי ולשרת הספורט מירי רגב בשאלה: "מהם ערכיו של הספורט הישראלי? להשיג קריטריון או להשפיע ולחזק אזרחים?"

אלא שהיום, כאמור, חלומותיה נגוזו באופן סופי. חתואל עתרה תחילה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, אך זה העביר את הדיון לבית הדין העליון של הוועד האולימפי בישראל, לאחר שהתקבלה טענתו המקדמית של הוועד האולימפי בישראל בעניין זה.

בין היתר, כתב בית הדין: "עוד טענה המערערת כי הישגיה יוצאי דופן ועל כן ועל אף שהיא לא עמדה בקריטריון הישראלי יש לאפשר לה להשתתף בסגל האולימפי לריו. טעתה הינה כי העובדה שהיא עמדה בקריטריון הבינלאומי מהווה הישג יוצא דופן. אין בידנו לקבל טענה זו המעקרת למעשה מכל תוכן את הקריטריון הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully