וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוחננוף מצטרפת כנותנת חסות ראשית לאיגוד השופטים ו"חסות זהב" להתאחדות לכדורגל

רשת השיווק והקמעונאות חתמה על חוזה חסות ראשית לאיגוד השופטים ו"חסות זהב" להתאחדות לכדורגל. ההיקף הכספי של ההסכם נאמד ב-2.5 מיליון שקלים למשך שנתיים. קמר: "מברך על החיבור הטבעי"

עופר עיני יושב ראש ההתאחדות במשחק בין הפועל באר שבע לבין בני סכנין. ברני ארדוב
הסכם חדש. עיני/ברני ארדוב

רשת יוחננוף תהיה שותפה עסקית של ההתאחדות לכדורגל במסגרת הסכם משולב הכולל את איגוד השופטים ואת נבחרות ישראל (צעירה ובוגרת). חסות הזהב עם נבחרות ישראל היא לקמפיין מוקדמות מונדיאל 2018 (נבחרת בוגרת) ומוקדמות אליפות אירופה 2019 (הנבחרת הצעירה), כאשר הצדדים יפעלו להדק את שיתוף הפעולה ולפתח אפיקים מגוונים לטובת מיצוי פוטנציאל ההתקשרות. החסות לאיגוד השופטים היא לעונות 2016/17 ו-2017/18, כאשר לוגו הרשת יופיע באופן בלעדי על חולצות השופטים במשחקי ליגת העל והלאומית, כמו גם במשחקי גביע המדינה החל משלב שמינית הגמר. בנוסף, ייזמו הצדדים שיתופי פעולה נוספים במהלך התקופה.

איתן יוחננוף, בעלים ומנכ"ל רשת יוחננוף: "אני שמח ומברך על המהלך. שיתוף הפעולה מבחינתי הוא ניצחון משותף לכל הצדדים מאחר שהוא מקדם ערכים של תרבות, בריאות ותזונה נכונה לצד הוגנות והדדיות שהינם חלק מהערכים עליהם מושתתת רשת יוחננוף ועולים בקנה אחד עם ענפי הספורט בישראל בכלל ועם ההתאחדות לכדורגל ואיגוד השופטים בפרט. אני סמוך ובטוח ששיתוף פעולה זה יגביר את המודעות לענף בקרב כלל הצרכנים בשוק וימשוך קהל רב, תומך ואוהד של עולם הכדורגל ושל ענפי ספורט נוספים".

רתם קמר, מנכ"ל ההתאחדות: "אני מברך על החיבור הטבעי והנכון כל כך בין הכדורגל הישראלי, ובראשו נבחרות ישראל, לבין רשת יוחננוף שהיא כבר מזמן חלק מכל בית בישראל. ההצטרפות של רשת יוחננוף כנותן חסות זהב להתאחדות לכדורגל, היא עדות נוספת למרכזיות הכדורגל בישראל והבעת אמון בתהליכים שמובילה ההתאחדות. אני משוכנע שנדע למקסם את שיתוף הפעולה עבור שני הצדדים, כך שהדבר יוליד שביעות רצון גדולה ויימשך תקופה משמעותית".

יריב טפר, מנכ"ל איגוד השופטים: "מדובר במהלך משמעותי ומכבד, שמעיד על יוקרת מעמדו של שופט הכדורגל הישראלי, כמו גם על זה של האיגוד. הכספים שמגיעים מהסכמי חסות כמו זה שעליו אנחנו מברכים כעת, מסייעים רבות בקידום השיפוט בישראל ובקידום הכדורגל כולו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully