וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריבות מכבי ראשון לציון בליגת האלופות: קרשיאקה, ונציה וסראטוב

הגרלה לא קלה לאלופה, שתפגוש גם את חימיק יוז'ני האוקראינית, לה מאן הצרפתית ושתי קבוצות נוספות משלב המוקדמות. עירוני נהריה הוגרלה למוקדמות ותפגוש את המנצחת בין רילסקי למינסק

מאמן מכבי ראשון לציון אריק שיבק. מגד גוזני
יחגוג גם באירופה? אריק שיבק/מגד גוזני

הגרלת ליגת האלופות בכדורסל, בה תשתתפנה מכבי ראשון לציון ועירוני נהריה, נערכה היום (חמישי) במשרדי פיב"א אירופה. הכתומים, אלופי ישראל מהעונה החולפת, הוגרלו לשלב הבתים מקבוצת הדירוג הרביעית וקיבלו את קרשיאקה (טורקיה), ונציה (איטליה), סראטוב (רוסיה), חימיק יוז'ני (אוקראינה) ולה מאן (צרפת), כששתי קבוצות נוספות יעלו מהמוקדמות.

קרשיאקה, ששיחקה בעונה שעברה ביורוליג, הודחה ברבע גמר הפלייאוף הטורקי בעונה שעברה. ונציה הגיעה לחצי גמר הפלייאוף באיטליה שם נעצרה על ידי מילאנו. סראטוב, שניצחה את הפועל ירושלים פעמיים בעונה שעברה, הפסידה ברבע גמר הפלייאוף של ה-VTB לזניט סנט פטרסבורג. חימיק יוז'ני היא אלופת אוקראינה בשנים האחרונות ואילו לה מאן הצרפתית נעצרה בחצי גמר הפלייאוף על ידי שטרסבורג.

מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי. יוסי ציפקיס
יצליחו לעלות לבתים? אלפסי/יוסי ציפקיס

עירוני נהריה תשחק במוקדמות נגד המנצחת בין רילסקי ספורטיסט הבולגרית למינסק הבלארוסית. המשחק הראשון ייערך בעין שרה ב-4 לאוקטובר, והגומלין כעבור יומיים בחוץ. רילסקי הודחה בשנה שעברה בחצי גמר הפלייאוף הבולגרי, בעוד מינסק זכתה באליפות בלארוס בפעם השביעית ברציפות. אם נהריה תעפיל לשלב הבתים היא תשחק בבית אחד עם בנביט, פרנקפורט, אריס סלוניקי, נימבורק, דומז'לה, מונאקו, ועולה נוספת מהמוקדמות.

24 קבוצות כבר נכנסו לשלב הבתים, ואליהן יצטרפו 8 קבוצות מהמוקדמות שיוגרלו לארבע בתים בני שמונה קבוצות כל אחד. ארבע הקבוצות הראשונות תעפלנה לשלב שמינית הגמר, שייערך בשיטת בית וחוץ, וכך גם שלב רבע הגמר. מנצחות רבע הגמר תעפילנה לפיינל פור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully