וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד הודיעה: פול פוגבה יעבור בדיקות רפואיות

סוף לסאגה של הקיץ: השדים האדומים הודיעו כי הצרפתי יגיע למנצ'סטר, יובנטוס תקבל עבורו סכום שיא של 110 מיליון יורו, שעשוי לצמוח ל-144. פוגבה, שעזב לפני ארבע שנים ללא תמורה, יצטרף לסגל הנוצץ של מוריניו

רויטרס

ההעברה היקרה אי פעם: פול פוגבה מצטרף היום (ראשון) רשמית למנצ'סטר יונייטד מיובנטוס, כאשר השדים האדומים צפויים לשלם לגברת הזקנה סכום עתק של 110 מיליון יורו, שעשוי אף להגיע ל-144 מיליון, בכפוף לבונוסים והישגים כאלה ואחרים. ההעברה של פוגבה מאיטליה לאנגליה שברה את שיא ההעברות העולמי, בו החזיק עד כה גארת' בייל, שלפני שלוש שנים עבר מטוטנהאם לריאל מדריד תמורת 101 מיליון יורו.

השדים האדומים הודיעו לפני משחק גמר גביע הקהילה מול לסטר כי פוגבה יגיע לבדיקות רפואיות במנצ'סטר, ואז יחתום על ההסכם, ארבע שנים מאז שעזב את יונייטד. פוגבה בן ה-23הגיע למחלקת הנוער של יונייטד כבר בגיל 16 וסומן כאחד מכוכבי העתיד של המועדון, אולם בעונתו היחידה בקבוצה הבוגרת של האדומים הוא רשם שבע הופעות בסך הכול, מתוכן שלוש בליגה. בסיום אותה עונה, בקיץ 2012, פוגבה עבר, ללא תמורה, ליובנטוס, לאחר שסירב לחתום על חוזה חדש ביונייטד.

שחקן נבחרת צרפת פול פוגבה. רויטרס
איך הוא יתפתח אצל מוריניו? פוגבה/רויטרס

סר אלכס פרגוסון תקף אותו אז ואמר: "הוא חתם עם יובנטוס לפני הרבה זמן, למיטב ידיעתנו. זה מאוד מאכזב. הוא לא הראה שום כבוד למועדון, אם לומר את האמת. אני די שמח, כי אם שחקנים רוצים להמשיך הלאה, עדיף שלא יעשו את זה אצלנו".

בארבע עונות ביובנטוס, פוגבה כבר הפך לכוכב גדול. הוא כבש 34 שערים ב-178 הופעות וזכה עם הביאנקונרי בארבע אליפויות, שני גביעים ופעמיים בסופרקופה האיטלקית. בנוסף, הוא הגיע עם הקבוצה לגמר ליגת האלופות ב-2015 ונבחר פעמיים לנבחרת העונה בסרייה A. בחודשים האחרונים נפוצו שמועות על מעבר אפשרי של פוגבה לריאל מדריד, אולם בסופו של דבר, יונייטד וז'וזה מוריניו הקדימו את אלופת אירופה במרוץ אחר הצרפתי המצוין והסכימו לשלם סכום עתק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully