וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: לקווינטון רוס צפוי להשאר לעונה נוספת

21.7.2016 / 9:00

הפורוורד האמריקאי (24, 2.03) שהגיע במהלך העונה שעברה לעיר הדרומית אך נעדר מסיום העונה בשל פציעה, צפוי להיות חיזוק הפתיחה של הקבוצה בתקופה שאחרי דורון הרציקוביץ'

לה קווינטון רוס שחקן הפועל אילת. מגד גוזני
צפוי להשאר בדרום. לקווינטון רוס/מגד גוזני

אחרי חודש וחצי של חוסר ודאות וקיפאון, הפועל אילת מתחילה לעבוד כשמי שצפוי להשאר בקבוצה הוא הפורוורד האמריקאי לקווינטון רוס שהגיע לעיר הדרומית בעונה שעברה. רוס נפצע מספר שבועות לפני פתיחת הפלייאוף בברכו ולא יכל לסייע לחבריו ברגעי ההכרעה של העונה, מה שלא מנע מאילת להכנס בסופו של יום לחצי גמר הפיינל פור.

רוס (24, 2.03) הוא בוגר אוניברסיטת אוהיו סטייט משנת 2014, כשבעונתו האחרונה נבחר לחמישייה השלישית של הביג 10. עונת הבכורה שלו באירופה הייתה בפזארו, בה רשם עונה נהדרת עם 17.6 נקודות ו-7.3 ריבאונדים למשחק. את העונה שעברה פתח בקאנטו, אך לאחר שלא שחזר את יכולתו מהעונה הקודמת עבר לאילת ורשם ב-16 משחקים 10.3 נקודות ו-6.4 ריבאונדים למשחק.

במועדון מתרגלים ליום שאחרי דורון הרציקוביץ, כשמי שיוביל את קבוצת הניהול החדשה של הקבוצה הוא היו"ר מוטי אמסלם. השניים היחידים שעל המשך דרכם בקבוצה לא היה ספק הם המאמן עודד קטש והקפטן אפיק ניסים. באילת יצרפו לפחות אחד מבין אייל שולמן, נמרוד טישמן או חנן קולמן, שמחזיק בחוזה במכבי חיפה, וינסו להחתים גם את הסנטר רוברט רות'בארט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully