וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר חוששת מכאוס: מאות אוהדים יישארו מחוץ לאצטדיון בניקוסיה

יותר מאלף אוהדים נסעו ללוות את הקבוצה מהבירה בגומלין מול אומוניה (19:30, ספורט 5), אך בקפריסין מסרבים להגדיל את מכסת הכרטיסים. השחקנים דרוכים: "אנשים שברו חסכונות, אסור לאכזב אותם"

בית"ר ירושלים תפגוש הערב (חמישי, 19:30, ספורט 5) את אומוניה ניקוסיה בקפריסין עם תקווה גדולה כי ה-0:1 השברירי בטדי יספיק לה כדי לעלות לשלב הבא. המאמן רן בן שמעון תירגל אתמול הרכב בו חזר לשלושה קשרים כאשר קובי מויאל נכנס להרכב ואילו ארסניו ולפורט שובץ בצד שמאל על חשבונו של עידן ורד, שבשל עומסים צפוי להתחיל את המשחק על הספסל.

שחקני בית"ר נמצאים בדריכות גדולה לקראת המשחק ועורכים הרבה שיחות פנימיות כדי לחזק אחד את השני. "הרבה אוהדים מגיעים לכאן בכל דרך אפשרית, אנשים שברו חסכונות, אסור לאכזב אותם, אנחנו צריכים לעבור", אמרו שחקנים. מעל אלף אוהדים צפויים ללוות את הקבוצה הערב. מעל 700 כרטיסים נמכרו במכירה מוקדמת ונראה כי דרישת הקפריסאים שלא למכור כרטיסים באיצטדיון הערב תותיר מאות אוהדים בחוץ, מה שעשוי להוביל לבלאגן גדול. בבית"ר ניסו לשכנע את נציגי המשטרה כי ישנם אוהדים שלא יכלו לרכוש במכירה מוקדמת אך נכון לעכשיו הקפריסאים מתעקשים כי רק מי שהזמין כרטיס מראש ויופיע ברשימות יוכל להיכנס על ידי הצגת דרכון. אתמול המריאו מאות אוהדים ונראה כי רשות שדות התעופה הייתה מוכנה לכך . בבידוק נשאלו האוהדים על ידי הביטחון: "האם ארזת אמצעי פירוטכניקה, חזיזים, נפצים או אבוקות?".

עוד בנושא:
רן בן שמעון: "אנחנו קבוצה מאוד חזקה, יש לי ביטחון בשחקנים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אוהדי בית"ר בקפריסין/מערכת וואלה, צילום מסך
אוהדי בית"ר ירושלים בדרך לניקוסיה. אופיר סער, מערכת וואלה! NEWS
אוהדי בית"ר ירושלים בדרך לניקוסיה/מערכת וואלה! NEWS, אופיר סער
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully