וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "אנחנו קבוצה מאוד חזקה, יש לי ביטחון בשחקנים"

20.7.2016 / 19:16

בית"ר ירושלים ערכה מסע"ת לקראת אומוניה ניקוסיה (ה', 19:30, ספורט 5). רואדה צפוי לפתוח במרכז ההגנה, שכטר בחוד. אוהדי בית"ר יחוייבו להציג דרכונים ולא יוכלו לרכוש כרטיסים באצטדיון

עריכת וידאו: מתן חדד

בית"ר ירושלים נחתה אתמול (שלישי) בקפריסין, הספיקה לערוך אימון ועורכת את האימון המסכם באצטדיון GSP את האימון המסכם לקראת המפגש עם אומוניה ניקוסיה (19:30, ספורט 5), אליו היא מגיעה אחרי ניצחון 0:1 בטדי במפגש הראשון. חסוס רואדה ערך אימון מלא וצפוי לפתוח. עידן ורד סובל מעומסים מהמשחק הקודם והיום יוחלט אם יפתח בהרכב. אם לא יפתח, ארסניו ולפורט עשוי לפתוח בצד שמאל, כאשר דויד קלטינס צפוי לפתוח שוב בחלק האחורי.

שחקן בית"ר ירושלים, חסוס רואדה. מגד גוזני
צפוי לפתוח. רואדה/מגד גוזני

רן בן שמעון אמר במסע"ת לקראת המשחק: "אנחנו קבוצה מאוד חזקה, יש לי ביטחון בשחקנים שלי ונראה מה יקרה. הגענו לכאן בסגל מלא, לא נשתמש בתירוצים. כולם בסדר ומוכנים לאתגר. אנחנו משחקים מול אצטדיון מלא בקהל ומול קבוצה מנוסה. גם לנו יש אוהדים שיתמכו בנו במשחק הזה. יהיה קרב קשה, אבל יש לנו יתרון קטן. המשחק הזה חשוב מאוד לנו, אנחנו מתרכזים באתגר הזה. אנחנו יודעים שהמשחק הזה חשוב אם אנחנו רוצים להשיג משהו".

גם בשיחות ביניהם השחקנים מדברים כל הזמן על כך שהקבוצה תצטרך להבקיע בחוץ כדי לעבור לשלב הבא, בעיקר בגלל שיהיה קשה לשמור על שער נקי. אחד השחקנים אמר אתמול: "אמנם לא ספגנו בשלושת המשחקים הראשונים, אך ניקוסיה מסוכנת בבית ואי אפשר לחיות על זה שלא נספוג. נצטרך לדעת לאיים עליהם, למשוך אותם אחורה וגם להבקיע כדי לסגור את הסיפור ולעלות, יהיה קרב קשה מאוד".

הרכב משוער: בוריס קליימן: דויד קלטינס, חסוס רואדה, דן מורי, אורי מגבו: קלאודמיר, קובי מויאל, דן איינבינדר, עומר אצילי, עומר ורד (ארסניו ולפורט), איתי שכטר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן בית"ר ירושלים ארסניו ולפורט מול שחקן אומוניה ניקוסיה אמיר עגייב. ברני ארדוב
שוב נפגשים. עגייב מול ולפורט/ברני ארדוב

לאחר פגישה מסכמת בין ראשי בית"ר ירושלים לראשי אומוניה ניקוסיה והמשטרה המקומית הוחלט כי אוהדי בית"ר יופנו בדרכי הגישה שלהם למשחק לכיוון אצטדיון GSP למתחם המיועד לטובתם בלבד. אוהדי בית"ר מחויבים להגיע עם הדרכון שלהם. אוהד אשר יגיע ללא דרכון, גם אם שמו יופיע ברשימות, לא יוכל להיכנס לתחום האצטדיון. בנוסף, הוטל וטו לגבי הרצון של בית"ר לאפשר רכישת כרטיסים עבור אוהדינו בתחומי האצטדיון.

בנוסף, מבית"ר נמסר: "מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים והבעלים אלי טביב קוראים לקהל הגדול, התומך והנפלא של הקבוצה אשר מגיע לעודד ולתמוך, להמשיך בדרך אותה הוא מראה מתחילת העונה. מבקשים לא להיגרר לפרובוקציות ולא לנהוג באלימות או לגלות סימני גזענות. הוכחתם כי האהבה לקבוצה משתלמת. כל התנהגות אחרת עלולה לפגוע במועדון ובשאיפותיו לעונה טובה, מוצלחת ומלאת הנאה ובעיקר עונה שתסב גאווה לכולנו".

בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב. יותם רונן
קורא לאוהדי בית"ר להימנע מאלימות. טביב/יותם רונן

דריכות גדולה באומוניה ניקוסיה לקראת ההתמודדות. הקפריסאים כמובן, לא רוצים לסיים את דרכם באירופה כבר בשלב הנוכחי ומשוכנעים ביכולתם לנצח את הירושלמים במגרשם הביתי. מאמן הקבוצה, ג'ון קארבר, רמז במסיבת העיתונאים לקראת המשחק כי הוא מתכוון לבצע מספר שינויים בהרכב, ושוקל לפתוח עם דימיטריס חריסטופי, ברונו נסימנטו ו/או אריסטידיס סוילדיס, שלא פתחו במשחק הקודם שנערך בטדי.

"יש לנו אצטדיון מאוד ביתי", אמר קארבר. "התוצאה במשחק הראשון לא הייתה פיירית, אבל יש עדיין מחצית שלמה. אנחנו חושבים רק על דבר אחד: איך עוברים לשלב הבא" .

הרכב משוער: קונסטנטינוס פנאי, קרליטוס, ברונו, טנאסיס פנטליאדיס, אריסטידיס סוילידיס, גראסימוס פילאקטו, ג'ורג'ה פלורסקו, דימיטריס חריסטופי, קלייטון סילבה, קיליאן שרידן, מאט דרבישייר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully