וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאלרמו, זוכרת את זהבי?": טירוף "מלך גוואנגז'ו" הגיע לאירופה

גם בתקשורת האיטלקית כבר לא יכולים להתעלם, סקולארי החמיא: "ההופעה שלו הייתה כל כך נהדרת. מגיעות לו מחיאות כפיים". בסין חוגגים: "הכיף איתו רק התחיל. הוא מכונת שערים מטורפת, השחקן הכי חשוב בליגה". מאמנו סטויקוביץ': "האוהדים חושבים שהוא מלך? מסכים איתם"

SNTV

טירוף ערן זהבי בסין. אולי קצת מתחיל להימאס לקרוא את זה, או לכתוב את זה, אבל מה אפשר לעשות כש"EZ25" לא מפסיק לחורר רשתות? אתמול (רביעי) היה עוד יום גדול עבור גוואנגז'ו R&F והכוכב החדש שלה, שניצח את הדרבי מול אלופת אסיה, גוואנגז'ו אברגרנד, עם בישול פנטסטי ושער גדול בדקה ה-79.

זה היה הניצחון הראשון של R&F בדרבי מאז מאי 2014 וניצחון הבית הראשון שלה על היריבה העירונית מזה כארבע שנים וגם באירופה כבר לא יכולים להתעלם ממעלליו של זהבי. באתר האינטרנט של "רפובליקה" האיטלקי פרסמו סרטון של שער הניצחון מהדרבי עם הכיתוב: "פאלרמו, את זוכרת את זהבי?".

מאמן המפסידה, לואיס פליפה סקולארי הברזילאי, אלוף העולם לשעבר, היה מלא במחמאות: "R&F שיחקה יותר טוב מאיתנו ויש לה שחקן אחד, שסיפק משחק מצוין ונמצא בכושר נהדר. ההופעה של זהבי הייתה כל כך נהדרת ומגיעות לו כל מחיאות הכפיים מהאוהדים".

עוד בנושא:

ערן זהבי כבש ובישל ב-1:2 של גוואנגז'ו R&F על גוואנגז'ו אברגרנד
ערן זהבי: "לא אכפת לי מי כובש, אכפת לי שניצחנו"

אוהדי גוואנגז'ו R&F עם שלט לכבוד ערן זהבי. איציק בן שושן, מערכת וואלה! NEWS
מלך העיר. האוהדים עם שלט לזהבי/מערכת וואלה! NEWS, איציק בן שושן

באתר הליגה הסינית נתנו למשחק את הכותרת "ירי המוני של זהבי", בשל תנועת ה"פיו פיו" המפורסמת שלו כמובן, שכבר מוכרת היטב לכל העוקבים של הליגה הסינית. עוד הוסיפו באתר: "זהבי לוהט. הוא שם לחלוטין בצל שחקנים כמו הולק ופלה, שהגיעו גם הם לסין לאחרונה. הוא שלט בדרבי ללא עוררין ועמד בלחץ. הוא לא רק המלך של R&F. היום הוא המלך של כל גוואנגז'ו! היו כאלה שעוד חששו וחשבו שאת כל השערים הקודמים שלו הוא כבש מול יריבות חלשות, אבל הדרבי היה ההוכחה שגם במבחן האמיתי הוא בלתי ניצן לעצירה. הוא מכונת שערים מטורפת ועלה רק 7.9 מיליון. זה רכש מבריק. הוא תמיד צנוע וגם אחרי הדרבי אמר שזה ניצחון קבוצתי, של עבודה קשה. הוא מבין את האווירה של הכדורגל הסיני ונראה שהכיף איתו רק מתחיל".

באתר "ניוז.סינה" נכתב: "זהבי רק הגיע, אבל כבר בסיום העונה הנוכחית יהיו קבוצות אחרות בליגה הסינית שיציעו עליו סכומים אסטרונומיים. האוהדים המקומיים כבר קוראים לו המלך של הר יוקסי" (על שם המקום בו משחקת הקבוצה. המאמן דרגאן סטויקוביץ' הוסיף בהקשר זה: "האוהדים תמיד צודקים ואם הם חושבים שהוא המלך, אני מסכים איתם, אבל מבחינתי ערן הוא רק חלק מכל הקבוצה. כל תנועה וכל מסירה שלו חכמים מאוד והשערים והבישולים נהדרים".

ב"סופרליגה צ'יינה" הוסיפו: "כמו בכל משחק מאז שהוא הגיע, ערן זהבי התעלה על כל השאר והכריע את ההתמודדות. נכון להיום, הוא השחקן הכי יעיל וחשוב בליגה הסינית. הוא קיבל שוב ושוב את הכדור והראה כמה שהוא הרבה יותר טוב מכל היריבים שלו. אברגרנד פשוט לא הייתה מסוגלת להתמודד איתו".

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully