וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: בני יהודה סיימה ב-1:1 מול אוטרכט מהליגה ההולנדית

הכתומים פתחו את מחנה האימונים בהולנד כאשר ארבעה שחקנים חדשים פתחו בהרכב של אריק בנאדו. אלון תורג'מן כבש את הראשון שלו בקבוצתו החדשה (40), קלייבר השווה עבור ההולנדים

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: מרום שפיצר

בני יהודה סיימה הערב (רביעי) ב-1:1 את משחק ההכנה הראשון שלה במסגרת מחנה האימונים בהולנד, מול אוטרכט מהליגה המקומית הבכירה. אלון תורג'מן ניצל טעות בהגנה ההולנדית כדי לסדר יתרון כתום בדקה ה-40, אבל שון קלייבר השווה עבור אוטרכט בדקה ה-53 עם בעיטה ממרחק.

אריק בנאדו העלה בהרכב שלו ארבעה שחקנים חדשים (קסאבייה תומא, סער בנבנישתי, דובב גבאי ותורג'מן) כשבהמשך שותפו גם דינקו טרבוטיץ' ומיקי סירושטיין. שרן ייני, שחקנה של ויטסה ארנהם, הגיע לבקר את הקבוצה וצפה במשחק מהיציע. ביום שישי תשחק בני יהודה נגד אוס מהליגה השנייה בהולנד וביום שני הבא תשוב ארצה. המאמן אריק בנאדו סיכם: "זה היה משחק אימון טוב מאוד. עמדנו יפה ואני בהחלט מעודד ומרוצה, אבל יש עוד הרבה עבודה".

מי שהגיע לצפות במשחק היה שחקן ויטסה ארנהיים ההולנדית בהווה ומכבי תל אביב לשעבר, שרן ייני שאמר: "זו תוצאה טובה מאוד מול קבוצה חזקה. בני יהודה סיכנה והגיעה להרבה מצבים, למרות השליטה של ההולנדים. הייתי גאה לראות את בני יהודה".

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, שי קונסטנטין, איציק עזוז, קסאבייה תומא, שון גולדברג, סער בנבנישתי, בן צעירי, סתיו פיניש, אנטוניו מרשיץ', אלון תורג'מן, דובב גבאי.

עוד בנושא:

בני יהודה: מיקי סירושטיין חתם לשנתיים
אברמוב: "רציתי את בנאדו מהרגע הראשון. אלון תורג'מן חתם"

שחקן ויטסה ארנהיים שרן ייני. עמוד הפייסבוק של בני יהודה, אתר רשמי
הגיע לביקור. ייני/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully