וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן קרופורד צייץ בטוויטר: "מכבי תל אביב או ברצלונה?"

הגארד האמריקאי בן ה-27 צייץ ציוץ לא שגרתי בטוויטר שלו. הצהובים עדיין מחפשת גארד שיתפוס מקום בחמישייה לצד יוגב אוחיון או גל מקל. קרופורד רשם 257 הופעות ב-NBA בעבר

AP

בווידאו: הופעת השיא של קרופורד בליגה בסין

זו לא בדיוק הדרך הכי שגרתית שבה מתגלים מגעים בין שחקן לקבוצה, אבל בעידן הרשתות החברתיות גם זה קורה: הגארד האמריקאי ג'ורדן קרופורד מחזיק, לפחות כך הוא טוען, בהצעות ממכבי תל אביב ומברצלונה - ומתלבט באיזו מהן לבחור. וכדי להגיע להחלטה הוא ביקש את עזרת חבריו בטוויטר, וצייץ הערב (רביעי) בעניין.

הכדורסלן האמריקאי ג'ורדן קרופורד. AP
יגיע ליד אליהו? קרופורד/AP

הצהובים זקוקים לעוד גארד מוביל כדי להשלים את הקו האחורי שלהם, ומחפשים שחקן בכיר שיתפוס מקום בחמישייה לצד אחד הרכזים הישראלים - גל מקל או יוגב אוחיון. קרופורד (27, 1.98) שיחק במשך ארבע עונות ב-NBA, שבמהלכן הספיק לעבור בין ארבע קבוצות שונות - אטלנטה, וושינגטון, בוסטון וגולדן סטייט. ב-257 משחקים הוא העמיד ממוצעים של 12.2 נקודות, 2.6 ריבאונדים ו-3.2 אסיסטים במעט פחות מ-25 דקות לערב.

בשנתיים האחרונות נפלט קרופורד מהליגה הטובה בעולם. כעת, אחרי שני ניסיונות בליגה הסינית, נראה כי הוא בשל לנסות לראשונה בקריירה את האופציה האירופית. בינתיים, הושלמה תמונת הקבוצות שישתתפו בטורניר הפרידה שתערוך פנאתינייקוס לכבודו של דימיטריס דיאמנטידיס. הטורניר ייערך ב-16 וב-17 בספטמבר באתונה, ומלבד פאו, מכבי וצסק"א מוסקבה תשחק בו גם ברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully