וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו גומז הודיע: "עוזב את בשיקטאש בגלל המצב הביטחוני"

החלוץ הגרמני בן ה-31 פרסם פוסט בפייסבוק, בו נפרד מאוהדי אלופת טורקיה לאחר עונה אחת: "אני עוזב רק בגלל האירועים הביטחוניים מהימים האחרונים, אני מקווה שהסדר יחזור"

מריו גומז שחקן בשיקטאש. AP
עוזב אחרי עונה אחת נהדרת. מריו גומז/AP

מריו גומז הודיע היום (רביעי) שהוא עוזב את בשיקטאש. החלוץ הגרמני, שחגג את יום ההולדת ה-31 שלו לפני עשרה ימים, עוזב את טורקיה בשל המצב הביטחוני במדינה. גומז, שכבש 26 שערים ב-33 משחקים בבשיקטאש בעונה החולפת וסייע לה לזכות באליפות, היה טוב גם ביורו וכבש שני שערים - מול סלובקיה וצפון אירלנד והיה טוב גם בשאר המשחקים בהם שותף. החלוץ הגרמני שייך לפיורנטינה וחוזר אליה לאחר השאלה של עונה לבשיקטאש.

בעמוד הפייסבוק שלו כתב גומז: "זו הייתה החלטה קשה מאוד בשבילי וחשבתי עליה במשך זמן רב. אני חייב להגיד לכם, אוהדי בשיקטאש, שמבחינה אישי זה קשה לי מאוד ומכביד עליי שלא אוכל לשחק במועדון הנהדר הזה מולכם, האוהדים הנפלאים, ובאצטדיון המיוחד הזה יותר. הסיבה לכך היא לחלוטין בגלל המצב הפוליטי! אין לכך סיבות ספורטיביות או אחרות. זה קשור אך ורק לאירועים הנוראיים שהתרחשו כאן בימים האחרונים. אני מקווה שאתם יכולים להבין את זה!

"אני רוצה להודות למועדון, לכם האוהדים ולכל האנשים שהנעימו את הזמן לי ולמשפחה שלי כאן. זו הייתה שנה נהדרת כשהאליפות היא השיא הגדול כמובן. אני מקווה שהבעיות הפוליטיות ייפתרו במהרה בצורה שלווה. כשזה יקרה, אני ארצה מאוד לשחק בבשיקטאש שוב. המועדון והמדינה נכנסו לליבי בשנה החולפת ואני מקווה לראות אתכם שוב בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully