וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ניסיון ההפיכה: אליפות אירופה לנוער בכדורסל בסכנת ביטול

20.7.2016 / 16:47

יוון, סרביה וסלובניה העבירו מסרים לפיב"א כי יתקשו להעמיד נבחרת לאליפות שתיערך בטורקיה בשבת הבאה, בעקבות לחץ מצד הורי השחקנים שמפחדים מהמצב במדינה. ישראל תזכה לאבטחה גדולה בכל מקרה

מאמן הפועל תל אביב שרון אברהמי. ניב אהרונסון
ימריאו לטורקיה? מאמן נבחרת הנוער שרון אברהמי/ניב אהרונסון

לניסיון ההפיכה שהימם את טורקיה בסוף השבוע האחרון עשויות להיות השפעות ספורטיביות גדולות מאוד בעתיד הקרוב מאוד. אליפות אירופה לנוער דרג א', שאמורה לצאת בשבת הבאה (ה-30 ליולי) בסמסון, טורקיה, נמצאת בסכנת ביטול גדולה מאוד, לאחר שמספר מדינות וביניהן יוון, סרביה וסלובניה, יצרו קשר עם ראשי פיב"א והודיעו כי יתקשו להעמיד נבחרת לאליפות בעקבות לחצים גדולים שמפעילים עליהם הורי השחקנים. המדינות הללו דורשות מאנשי פיב"א לבטל את האליפות או להעבירה למקום אחר.

גם נבחרת ישראל תשחק באליפות שתערך בסמסון, הנמצאת במרכז המדינה, על חוף הים השחור. הנבחרת של שרון אברהמי צפויה לזכות לאבטחה חסרת תקדים, ללא שום קשר למה שקרה במדינה בשבוע שעבר, כמו האבטחה לה זכתה נבחרת הנשים של ישראל בשעה ששיחקה בטורקיה במוקדמות אליפות אירופה. לאנשי המשלחת הישראלית לא התאפשר אז לצאת מקומת המלון בו התאכסנו, מלבד הנסיעה למשחק עצמו.

באליפות הקרובה לנוער, ישראל תשחק באותו הבית יחד עם לטביה, ליטא ובוסניה, בה עשוי לשחק אחד הכוכבים הגדולים בעולם בגילאים הללו, דזנאן מוסה. במקביל, ראשי פיב"א מכונסים בימים אלה במינכן לקראת הגרלת ליגת האלופות שתיערך מחר (חמישי), כשההערכות הן כי בימים הקרובים תצא הודעה רשמית מטעם הארגון לגבי האליפות בטורקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully