וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה בעתודה: נבחרת ישראל הובסה 89:73 מול גרמניה בשמינית הגמר

אחרי שני משחקים טובים בשלב הבתים, הנבחרת של דן שמיר הובכה מול הגרמנים והודחה למשחקי הדירוג שם היא תפגוש את הבלגים בשישי. יאן ניקלאס ווימברג חגג עם 18 נקודות למנצחים

שחקני נבחרת העתודה של ישראל די ג'יי שארפ, תמיר בלאט. אתר FIBA, אתר רשמי
לא חגגו היום. שחקני נבחרת העתודה/אתר רשמי, אתר FIBA

נבחרת העתודה הובסה הערב (רביעי) 89:73 מול גרמניה בשמינית גמר אליפות אירופה והודחה למשחקי הדירוג, שם היא תפגוש את הבלגים ביום שישי. אחרי פתיחה נהדרת שכללה שני ניצחונות מרשימים בשלב הבתים מול פינלנד וצרפת, ישראל מחברת תבוסה שנייה ברציפות כששוב אותה בעיה מול ספרד חזרה על עצמה כשהגרמנים שלטו לחלוטין בריבאונד ההתקפה (54 לעומת 28 של ישראל) וגם בערב שבו ישראל קולעת 16 שלשות מתוך 32 ניסיונות, היא לא יכולה לנצח כשהיריבה שלה מטיילת מולה בצבע.

הנבחרת של דן שמיר התאמצה לפגוש את גרמניה ולהימנע ממפגש מול ליטא בשלב הזה, אבל הגרמנים התגלו כיריב ממש לא קל כשיאן ניקלאס ווימברג נותן הופעה מדהימה עם 18 שלשות ו-11 ריבאונדים. אנדראס הובסט הוסיף 15 לגרמנים, שיפגשו ברבע הגמר את אוקראינה. תמיר בלאט הוליך שוב את ישראל עם 15 נקודות (5 שלשות) ו-7 אסיסטים אבל גם שישה איבודים. צוף בן משה הוסיף 14 למפסידים.

מהלך המשחק

נבחרת ישראל פתחה מצוין את המשחק עם סלים של קופרברג וארצי, כששלשה של אור לאומי קבעה 0:7 מהיר כבר אחרי 2 דקות של משחק. הבליץ הישראלי נמשך כשצוף בן משה תפר עוד שלשה וקבע 0:10 מדהים. יאן ניקלאס ווימברג שבר את הבצורת הגרמנית עם ריבאונד התקפה וסל מנגד. אבל ישראל לא הורידה את הרגל מהגז. צוף בן משה תפר עוד שלשה ודניאל קופרברג קלע מקרוב כדי לקבוע 4:15 אחרי 6:30 דקות של משחק. הגרמנים שיחקו פנימה וקיזזו מעט מההפרש, אבל סל יפה של דניאל דנינו קבע 10:19 לישראל ועוד שתי נקודות מהעונשין של דנינו קבעו 10:21 מצוין לישראל בסוף הרבע.

הרבע השני נפתח טוב יותר מבחינת הגרמנים שקיזזו מעט בהפרש עם סלים של טים שניידר, אבל תמיר בלאט התעורר עם שלשה מדאון טאון וקבע 21:29. שלשה נוספת של נתנאל ארצי שוב קבע יתרון גדול, 23:32 לישראל. נתנאל ארצי קבע כבר דו ספרתי, אבל יאן ניקלאס ווימברג התעורר עם שתי שלשות רצופות שצימקו ל-34:29. אבל גם לישראל יש צלפים מבחוץ כמו תמיר בלאט שקלע מחוץ לקשת וקבע שוב 29:37. גרמניה לא הסכימה לתת לישראל לברוח ועם שתי שלשות רצופות של יושקה פרנר ואנדראס אובסט נגעה בישראלים עם 38:37, דקה להפסקה. המהפך הושלם לגמרי עם מהלך שלוש נקודות של יונאס גרוף ועוד שלשה מדהימה מהחצי של אנדראס אובסט שקבעה 38:43 לגרמנים במחצית.

מאמן נבחרת גרמניה מול ישראל. אתר  פיב"א, אתר רשמי
הספסל הגרמני בטירוף/אתר רשמי, אתר פיב"א

ישראל פתחה את הרבע השלישי עם שלשה של תמיר בלאט, אבל הגרמנים ברחו עם סלים של אנדראס אובסט ויאן ניקלאס ווימברג שלקח ריבאונד התקפה לזריקת עונשין. הגרמנים המשיכו לחגוג בצבע, אבל שתי שלשות נוספת של צוף בן משה ותמיר בלאט צימקו ל-47:51. ישראל נראתה פשוט אבודה בריבאונד כמהיר אגבה לקח ריבאונד התקפה 18 וקבע 56:47 ויתרון שיא לגרמנים. ההפרש של הגרמנים רק צמח עם סלים של אנדראס אובס ויאן ניקלאס ווימברג המצוין שקבע 49:62 לגרמנים. צוף בן משה מזער נזקים עם שלשה רביעית במשחק שהורידה ל-52:62. תמיר בלאט ראה כי טוב וצלף שלשה חמישית (!) שלו מתוך שמונה ניסיונות והחזיר את ישראל לפיגור 7 בלבד. אור לאומי קלע שלשה שלישית רצופה כדי להשלים 0:9 מרשים לישראל, אבל ווימברג שוב קלע מתוך הצבע ושלשה של לואיס פיגה שוב קבעה יתרון דו ספרתי: 60:70 לגרמניה בסוף הרבע.

הרבע המכריע נפתח טוב מבחינת ישראל עם שלשה של דניאל דנינו, אבל גרמניה ברחה בדרך לניצחון קליל. לואיס פיגה חגג עם סל קל, לאון גראצר קלע שוב וקבע 65:82 לגרמנים, 3 דקות לסיום. הגארבג' טיים נמשך עם כשישראל רק מחכה שהמשחק יסתיים. אור לאומי ודי ג'יי שארפ צפו שלשות שרק צימקו את ההפרש ובסיום: 73:89 לגרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully