וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

28 מדינות יקחו חלק באליפות מדינות הים התיכון בשחייה צורנית

מכון וינגייט יארח את האליפות הגדולה ביותר בהיסטוריה בין ה-21 ל-24 ליולי, כאשר לראשונה יגיעו להשתתף גם נבחרות הפאר של ארה"ב, יפן ודרום אפריקה, בצד אלופות העולם מרוסיה

שחיינית צורנית לקראת אליפות מדינות הים התיכון. איגוד השחייה,
שחיינית צורנית לקראת אליפות מדינות הים התיכון/איגוד השחייה

28 מדינות יגיעו להשתתף באליפות משחקי הים התיכון בשחייה אומנותית, שתיערך במכון וינגייט בין ה-21 ל-24 ליולי. מדובר באליפות יוקרתית מאוד, לגילאים צעירים, ולראשונה יגיעו להשתתף גם נבחרות הפאר של ארה"ב, יפן ודרום אפריקה, בצד אלופות העולם מרוסיה. זו תהיה האליפות הגדולה ביותר שנערכה במסגרת משחקי הים התיכון, ובאיגוד השחייה הישראלי כבר נערכים לקלוט את המשלחות הרבות.

במשחקי הים התיכון בשחייה אמנותית מתחרות המדינות השוכנות בקרבת הים התיכון אך נערכת גם תחרות פתוחה אליה ניתן להירשם מכל העולם. השחיינית האולימפית אנטסטסיה גלושקוב התחילה את דרכה בתחרות הקומן כאשר זכתה במדליית הזהב הראשונה אי פעם לישראל במסגרת זו. משם היא כידוע המשיכה וייצגה את ישראל בשלוש אולימפיאדות ובעוד חודש היא תתחרה באולימפיאדה הרביעית הרצופה שלה.

יו"ר איגוד השחייה, סימון דוידסון: "אחרי שאירחנו את אליפות אירופה לפני מספר חודשים בהצלחה גדולה, יצא לנו שם מצוין. התחרות הישראלית הפכה לסטנדרט. באליפות הקרובה של מדינות הים התיכון יגיעו מספר שיא של 28 מדינות, וזו תהיה הפעם הראשונה שמגיעות גם נבחרות מארה"ב ומיפן. רגע לפני האולימפיאדה כולם מוזמנים לבריכה בוינגייט לצפות דווקא בדור העתיד המאוד מוכשר של השחייה האומנותית. מגיעה תודה גדולה לנעם צבי, יו"ר הוועדה המארגנת, לצוות משרד איגוד השחייה, למכון וינגייט ולכל המתנדבים. אני מאחל לכולם אליפות שמחה ומוצלחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully