וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "יש לי חיבה מיוחדת לדרבים". הבעלים: "כולם חוששים ממנו"

רגע לפני הדרבי של גוואנגז'ו, זהבי שוב מככב בכותרות. בראיון לתקשורת הסינית סיפר ש"הקהל של היריבות הגדולות לא תמיד מחבב אותי", בעלי הקבוצה מהלל: "הוא פתר לנו את כל הבעיות"

צילום מסך

ערן זהבי וגוואנג'זו R&F מתכוננים במרץ לקראת הדרבי מול גוואנגז'ו אברגרנדה (14:35, ספורט 1). מדובר במבחן הגדול ביותר של הכוכב הישראלי עד כה בסין, לאחר שהתאקלם במהירות וכבש שישה שערים בארבעה משחקים. היריבה העירונית זכתה באליפות בעונה שעברה ומוליכה את הטבלה בבטחה. למרות זאת, זהבי בטוח שאפשר להשיג שלוש נקודות. הבוקר (רביעי) צוטט זהבי כאומר ש"אני כבר מכיר את הקבוצות החזקות בליגה ומודע לכך שזאת היריבה הכי קשה". בתקשורת ציינו לטובה את התפוקה וקצב כיבוש השערים של זהבי בדרבים התל אביבים. כשנשאל על כך אמר זהבי: "אין ספק שיש לי חיבה מיוחדת לדרבים. הרבה פעמים הקהל של הקבוצה היריבה לא כל כך אוהב אותי בגלל זה".

עוד בנושא:
סקולארי: "ההופעות האחרונות של זהבי היו טובות, יש לנו כבוד אליו"
זהבי מככב על כרזת הדרבי של גוואנגז'ו: "האליל שיהפוך לאגדה"

ערן זהבי, גוואנגז'ו R&F. טוויטר, צילום מסך
גם הבעלים מתמוגג. זהבי/צילום מסך, טוויטר

גם מאמן גוואנגז'ו R&F התייחס להייפ סביב זהבי ואמר ש"יש לו יכולות אינדיבידואליות יוצאות דופן, אבל הוא לא שחקן אנוכי. החברים לקבוצה מחבבים אותו כי הוא נלחם למען הקבוצה".

בכתבה לקראת המשחק צוין בתקשורת הסינית ש"גולת הכותרת של הדרבי, ללא ספק, היא ערן זהבי. כולם מחכים לראות איך הנוכחות שלו תשפיע על מאזן הכוחות בעיר". זהבי פתר מיידית את הבעיות של הקבוצה ברחבה. עד הגעתו גוואנגז'ו R&F מיעטה לכבוש, אבל כעת היא עלתה על דרך המלך וכובשת בצרורות. בעלי הקבוצה אמר ש"זהבי פתר לנו את כל הבעיות הכי דחופות. הוא כובש והוא סופר מסוכן ברחבה, כולם חוששים ממנו. זאת תוספת נהדרת לקבוצה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully