וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלת האוהדים הכושלת והזוכה הפיקטיבי: הסיפור הביזארי של הקיץ

צ'סטרפילד כמרקחה: הקבוצה מהליגה ה-3 באנגליה יצאה בהגרלה לזכייה בנסיעה עם השחקנים למחנה האימון, אך רק ארבעה אוהדים רכשו כרטיסים. במועדון ניסו להמציא זוכה, אבל נתפסו בגדול

שחקני צ'סטרפילד חוגגים. GettyImages
ג'יימס היגינס לא יצא איתם למחנה. מעניין למה. שחקני צ'סטרפילד/GettyImages

הסיפור הביזארי ביותר של הפגרה בכדורגל האירופי מגיע ככל הנראה ביממה האחרונה מכיוונה של קבוצת צ'סטרפילד, שתשחק בעונה הקרובה בליג 1, הליגה השלישית בטיבה באנגליה.

הכל החל כאשר הקבוצה הצנועה מצפון אנגליה החליטה לתבל מעט את היציאה שלה למחנה האימון בהונגריה. במועדון הודיעו לאוהדים, באמצעות לוח ההודעות האינטרנטי בו חברים רבים מהם ודרך אמצעי תקשורת מקומיים נוספים, כי הם יוצאים בתחרות: כל אוהד שירכוש כרטיס הגרלה בעשרה ליש"ט (בערך 50 שקלים), ייכנס להגרלה, אשר בסיומה אוהד מאושר אחד יזכה בכרטיס זוגי ויצטרף לקבוצה במחנה האימונים שלה, פלוס צפייה באחד במשחקי ההכנה שתקיים שם.

לצערה של הנהלת צ'סטרפילד, השילוב בין המחיר לפרס כנראה לא היו אטרקטיביים מספיק עבור אוהדי המועדון ורק ארבעה מהם רכשו כרטיסי הגרלה, כאשר הסכום שהצטבר, כמובן שלא היה קרוב אפילו לכסות על הוצאות הטיול הזוגי מאנגליה להונגריה, שהוצע כפרס. לכן, במועדון החליטו "להעלים" את ההגרלה.

אלא שהאוהדים לא שכחו ומהר מאוד החלו לשאול את אנשי המועדון למה טרם הוכרז הזוכה, למרות שהקבוצה אוטוטו יוצאת למחנה. בשלב מסוים, אנשי הקבוצה הבינו שאין להם ברירה והודיעו בחגיגיות: "ג'יימס היגינס הוא הזוכה המאושר בהגרלה". סוף הסיפור? ממש לא.

ההודעה הרשמית בדבר "מחלתו של הזוכה ג'יימס היגינס", שפורסמה באתר הקבוצה

האוהדים החלו לתהות בינם לבין עצמם מיהו אותו ג'יימס היגינס, עליו הם מעולם לא שמעו ביציעי האצטדיון. החשדות של האוהדים רק הלכו וגברו לאחר שבקבוצה לא פרסמו אף תמונה של היגינס יוצא עם השחקנים למחנה, מאושר עד הגג או אפילו מחזיק את כרטיס הזכייה בהגרלה.

השאלות שוב הלכו והצטברו מכיוון האוהדים, שתהו "איפה ג'יימס? האם הכל בסדר איתו?". בקבוצה הבינו שוב שלא נותרה להם ברירה והודיעו בצער רב, בידיעה שפורסמה באתר הרשמי: "אכזבה עבור זוכה ההגרלה - הקדישו רגע של מחשבה עבור ג'יימס היגינס, שזכה בהגרלה אולם הוא חולה מדי ולא יכול היה לטוס עם הקבוצה למחנה. הייתה תקווה שג'יימס, יחד עם חבר, יוכלו להצטרף בכל זאת ולהגיע למשחק מול לימאסול ביום רביעי, אבל ג'יימס לא התאושש בזמן. ג'יימס, מן הסתם, מאוד מאוכזב מכך שפספס את הטיול והוא יוזמן כאורח מיוחד לאחד ממשחקי הבית של הקבוצה בתחילת העונה".

בצ'סטרפילד לא הסתפקו בהודעה הנרגשת והוסיפו כי "מתוך מחווה של רצון טוב, כל מי שרכש כרטיס להגרלה יוכל לקבל בחזרה את כספו אם יפנה למועדון ויבקש זאת". האוהדים לא התרצו ושוב פנו בשאלות לראשי המועדון: "אם עשיתם הגרלה חוקית, למה שתחזירו את הכסף רק כי ג'יימס לא יכול היה לטוס אתכם?".

כאן, התרמית כבר נחשפה. הידיעה על ג'יימס היגינס, שמעולם לא היה קיים, ועל מחלתו, שכמובן לא הייתה ולא נבראה, הוסרה מהאתר הרשמי אחר כבוד ומזכ"ל המועדון, אשלי קרסון, הודיע כי "המידע שסופק על ידי המועדון לאוהדים היה שקרי ושגוי" והוסיף כי חקירה פנימית נפתחה בנושא. קרסון הוסיף: "התחרות הלא מוצלחת הובילה למידע שגוי על התוצאות והעניין ייבחן. גיליתי שהמידע על הזוכה לא היה לגיטימי וההודעות מצד אנשי הקבוצה סולפו. במזל, אף אוהד לא נפגע כלכלית מהסיפור, אבל למועדון יש אפס סובלנות כלפי דברים כאלה ואני רוצה להודות לאוהדים שפנו אליי באופן אישי ויידעו אותי בנושא ולהתנצל בשם המועדון בפני ארבעת האוהדים שנכנסו להגרלה".

  • עוד באותו נושא:
  • צ'סטרפילד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully