וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה לנבחרות עתודה: ישראל הובסה בידי ספרד, תפגוש את גרמניה

רבע שני נורא עצר את המומנטום של החבורה של דן שמיר, שהפסידו 90:71. ביום ד' (20:45, ע' 5) הם יפגשו את הגרמנים בקרב על רבע הגמר. בן משה קלע 15, תמיר בלאט היה חלש מאוד

שחקן נבחרת העתודה של ישראל דניאל קופרברג. אתר FIBA, אתר רשמי
ערב לא פשוט. קופרברג/אתר רשמי, אתר FIBA

אחרי הניצחונות הנהדרים על פינלנד וצרפת, נעצרה הערב (שלישי) נבחרת העתודה והובסה 90:71 בידי ספרד. מחר (רביעי, 20:45, ערוץ 5) תפגוש הנבחרת של דן שמיר את גרמניה בשלב הנוקאאוט, בחיפושה אחר מקום ברבע הגמר. הפסד ישכיח את שלב הבתים המוצלח, וישלח את ישראל להילחם על הישארות בדרג א'. הפתיחה הערב דווקא היתה טובה, וברבע הראשון ישראל נראתה טוב, אולם בשני, כשהאחוזים מחוץ לקשת החלו לצנוח ותמיר בלאט לא הפסיק להחטיא ולאבד, ספרד רצה ל-0:14, ברחה ליתרון דו-ספרתי ולמעשה סגרה עניין. מחר מתחיל סיפור אחר לגמרי, ובעוד ישראלים יקוו להתאושש, זה לא יהיה פשוט. כמוהם, גם גרמניה סיימה את הבית המוקדם ב-1:2 (ניצחון ב-56 הפרש על הונגריה, הפסד ב-4 הפרש לטורקיה, ניצחון בנקודה על ליטא).

בסיום המשחק אמר המאמן דן שמיר: "דיברנו על כל האפשרויות בתוך הנבחרת ומחוץ ויש גם ימים כאלו. מחר משחק על רבע גמר. המקום הראשון בבית היה יכול להיות נהדר, אבל מבין ליטא וגרמניה, אם אלו האופציות קשה לדעת. הגרמנים יותר טובים מאשר בשנה שעברה. נתכונן כמו שצריך, זה משחק על כל הקופה. המפתח בחיים שלנו בכלל ובטח בכזה טורניר עם לוח זמנים כזה ורמה, זה להיות מאוד חזקים בגישה למשחק ויש הרבה מה ללמוד מהמשחק הזה גם למחר וגם בכלל. לא צריך לשכוח את המשחק הזה ולא להגיד שזו נבחרת יותר טובה, פשוט צריך לדעת לנצח קבוצות יותר טובות ואני סומך על כל מי שפה שיתמודד עם זה כמו שצריך".

מאמן נבחרת העתודה של ישראל דן שמיר. אתר FIBA, אתר רשמי
לא כוחות. שמיר/אתר רשמי, אתר FIBA

מהלך המשחק

רבע 1:

דן שמיר פתח עם תמיר בלאט, אור לאומי, צוף בן משה, נתנאל ארצי ודניאל קופרברג. בלאט ובן משה צלפו שלשות וקבעו 0:6 מהיר, אך הספרדים הגיבו בריצת 0:10 ועלו ל-6:10. ארצי קלע שלשה בצירוף עבירה, בלאט ספג עבירה שנייה וירד לספסל, דניאל דנינו עלה מהספסל וצלף שתי שלשות, בן משה הוסיף אחת נוספת ובסיום הרבע הראשון הוליכה ישראל 21:22, בעיקר בזכות 5 מ-8 מחוץ לקשת.

רבע 2:

ספרד פתחה את הרבע השני בריצת 0:6, ישראל לא נבהלה ונשענה על אור לאומי כדי לעלות ל-27:28, אלא שסנטיאגו יוסטה הקשה על הכחולים בצד השני, אחוזי הקליעה מחוץ לקשת החלו להתיישר, ספרד רצה ל-0:14 וברחה ליתרון שיא של 31:45 עם הירידה לחדרי ההלבשה.

רבע 3:

הספרדים המשיכו לשלוט גם בפתיחת הרבע השלישי ועלו ל-31:49, צוף בן משה צלף מהפינה וצימק ל-51:38, בלאט המשיך להחטיא והיריבה ניצלה זאת כדי להוליך 41:60. ההפרש חצה את גבול ה-20, ובסיום הרבע השלישי הראה לוח התוצאות על 54:75 לספרדים.

רבע 4:

הפער צמח ל-80:56, הובר צימק ל-80:62, הספרדים טסט ל-65:90, ובמצב של 90:71 קיבלה ישראל כדור אחרון, בידיעה שנקודות יסייעו לה להפסיד ב-17 הפרש בלבד ולפגוש את ליטא בשלב הבא, אך הכחולים פשוט כדררו עד השריקה האחרונה. זה נגמר ב-71:90, ובמפגש עם גרמניה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני נבחרת העתודה של ישראל די ג'יי שארפ, תמיר בלאט. אתר FIBA, אתר רשמי
ירד לקרקע. בלאט עם שארפ/אתר רשמי, אתר FIBA

סטטיסטיקה

קלעו לישראל: צוף בן משה 15 (3 מ-6 ל-3) ו-6 ריבאונדים, דניאל דנינו 14 ו-6 ריבאונדים, תמיר בלאט 9 (3 מ-10 מהשדה), 5 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-5 איבודים, די ג'יי שארפ 8, אור לאומי 7 ו-6 איבודים, דניאל קופרברג 5, רועי הובר 4 ו-5 אסיסטים, נתנאל ארצי 4, סול לשם 2, עידו פליישר 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully