וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתירה נדחתה: אבי לוזון ימשיך לכהן בהנהלת ההתאחדות לכדורגל

בית הדין העליון דחה את בקשת ההתאחדות להדיח את היו"ר לשעבר מחברותו בהנהלה, על פי המלצת דו"ח סול ובעקבות חלקו של לוזון בפרשת הגירעון. "אין עילה מספקת להעברת לוזון מתפקידו"

אבי לוזון יו"ר ההתאחדות לשעבר. מגד גוזני
ניצח בעתירה. ימשיך לכהן בהתאחדות. אבי לוזון/מגד גוזני

בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל דחה היום (שני) את עתירת ההתאחדות שביקשה להדיח את אבי לוזון מחברותו בהנהלה. הבקשה הוגשה לאחר המלצת הנהלת ההתאחדות לפעול על פי הדוחות של רואה חשבון עופר אלקלעי ושל עורך הדין אהוד סול, שם הוצע להדיח את לוזון בשל חלקו בפרשת הגירעון של ההתאחדות לכדורגל, אך פרופסור מיגל דויטש דחה את העתירה יחד עם השופטים בדימוס אסתר קובו ובן ציון פרחי.

"במקרה הנדון אין בנמצא עילה מספקת להעברת מר לוזון מתפקידו", כתב דויטש בהחלטתו. "לא רק שאין בנמצא הרשעה או אישום בפלילים של מר לוזון, אלא גם אין מועלית טענה בדבר ביצוע עבירה פלילית. עו"ד סול מייחס למר לוזון רשלנות, אך סבור כי מבחינה סובייקטיבית הוא פעל בתום לב ולטובת ההתאחדות (איננו נדרשים עתה לפרשנותו באשר לשאלה אם המעשים הנטענים מהווים הפרת אמון)".

פרופסור דויטש דחה את הטענה של לוזון לקיום רדיפה כלפיו והסביר כי ההתאחדות ניסתה ליישם את המלצות הדו"ח אשר הופק בהתאם להמלצות ההנהלה. לפיכך, גם נדחתה הבקשה של לוזון להטיל את הוצאות ההליכים המשפטיים על ההתאחדות לכדורגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully