וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאודיו ראניירי: "אליפות? אנחנו צריכים להבטיח הישארות בליגה"

מאמנה של לסטר התראיין ל"גאזטה" ולא נשמע אופטימי במיוחד לקראת העונה הבאה: "הסיכוי שנשחזר את האליפות הוא 1 ל-6,000". על ג'יימי ורדי: "זה עצום שהוא נשאר אצלנו, הוא כמו ג'יג'י ריבה"

one

אחרי האליפות ההיסטורית והבלתי נשכח שלקח כמאמן לסטר, קלאודיו ראניירי מתכונן לעונה החדשה שצפויה להיות קשה במיוחד לאור ריבוי המשימות שמצפות לקבוצה והיריבות שהתחזקו. בראיון שערך לגאזטה האיטלקי, ראניירי דיבר על העונה ההיסטורית, על שחקני המפתח שלו וגם על הסיכויים לשחזר את ההישג גם בעונה הקרובה.

המאמן התייחס לג'יימי ורדי, מלך שערי הקבוצה שהאריך את חוזהו למרות הצעה מפתה שהייתה לו מארסנל: "זה עצום, הוא העביר מסר לכולם. הוא היה יכול ללכת לארסנל ולהרוויח יותר כסף, אבל במקום הוא העדיף להישאר בלסטר וההחלטה שלו היא כמו של ג'יג'י ריבה (כוכב איטלקי אגדי שסירב להצעות מהמועדונים הגדולים במדינה ונשאר בקליארי). אתה חייב להודות לו על כך".

מנג'ר לסטר סיטי קלאודיו ראניירי עם ג'יימס ורדי. GettyImages
ישתפו פעולה גם בעונה הבאה. ראניירי עם ורדי/GettyImages

ראניירי אמר שהוא "מבין" את ההחלטה של אנגולו קאנטה לעזוב ומקווה שריאד מחרז, הכוכב האלג'יראי של הקבוצה, יישאר במועדון כמו ורדי.

ראניירי היה סקפטי במיוחד לגבי הסיכויים של קבוצתו לשחזר את תואר האליפות ואמר: "אם בעונה שעברה היחס שניקח אליפות היה 1 ל-5,000 אז היחס הפעם יהיה 1 ל-6,000. המטרה שלנו בעונה הבאה היא להגיע ל-40 ולהבטיח הישארות בליגה".

על הקמפיין שמצפה לקבוצה בליגת האלופות: "ליגת האלופות תהיה חוייה מרתקת, אבל זה היא תצריך מאיתנו הרבה אנרגיה, בעיקר מבחינה פסיכולוגית. אנחנו צריכים ללמוד איך לחלק את הכוחות ולהיות מסוגלים להרים את עצמנו כל פעם מחדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully