וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זר שלישי לאדומים: הפועל תל אביב החתימה את בריון אלן

18.7.2016 / 9:27

הגארד האמריקאי (1.91, 24) שהפגיז 21.8 נקודות למשחק בעונה שעברה ברוזטו מהליגה השנייה באיטליה, יהיה הזר השלישי בסגל של שרון אברהמי לצידם של אלאנדו טאקר ודרל וויליאמס

בריון אלן שחקן ג'ורג' מייסון. GettyImages
הזר השלישי של אברהמי. בריון אלן/GettyImages

הפועל תל אביב ממשיכה לבצע חיזוק מאסיבי לקראת העונה הבאה והיום (שני) האדומים הודיעו על החתמתו של בריון אלן, הגארד האמריקאי (1.91, 24) ששיחק בעונה החולפת ברוזטו מהליגה השנייה באיטליה. אלן יהיה הזר השלישי של הקבוצה אחרי ההחתמתו המוקדמות יותר של אלאנדו טאקר ודרל וויליאמס. בקבוצה חיפשו סקורר שיוכל לשחק לצידו של רביב לימונד, לאור ההצלחה של שיתוף הפעולה בין הכוכב הישראלי לנייט רובינסון בשנה שעברה, ואלן אמור למלא את המשבצת הזאת.

אלן (1.91, 24) הוא בוגר אוניברסיטת ג'ורג' מייסון משנת 2014 שבמשך שלוש עונות לא הצליח לפרוץ במדי הפטריוטס, עד שבעונת הסיניור שלו התפוצץ עם 15.4 נקודות, 3.9 ריבאונדים ו-3 אסיסטים. את עונת הבכורה שלו בכדורסל האירופי העביר בליגה הפולנית במדי קבוצת סטארט לובלין ורשם 19.2 נקודות, 4.3 אסיסטים ו-3.9 ריבאונדים. העונה השתדרג לרוזטו מהליגה האיטלקית השנייה, הגיע עם הקבוצה למקום החמישי בטבלה, כשהוא רושם 21.8 נקודות, 4.7 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים בממוצע למשחק.

הגעתו של אלן כמעט וסוגרת באופן סופי את הסגל של האדומים, שצריכים עוד שחקן פנים זר. מלבד שלושת הזרים חתומים בקבוצה של שרון אברהמי ויוסי בונן גם רביב לימונד, מתן נאור, דניאל איידן, תומר גינת ושלישית שחקני נבחרת העתודה תמיר בלאט, צוף בן משה ואור לאומי.

  • עוד באותו נושא:
  • בריון אלן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully