וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: פטריק ריצ'רד חתם לשנתיים

18.7.2016 / 6:31

זר ראשון מחזק את האלופה לקראת העונה הבאה: הגארד-פורוורד (26, 1.96) שהצטיין בהולנד ובגרמניה ונחשב לקלע נהדר מחוץ לקשת. בעיר היין שומרים על קשר עם מארק ליונס וכריס רייט

one

מכבי ראשון לציון החתימה אמש (ראשון) את הגארד-פורוורד האמריקאי פטריק ריצ'רד לשנתיים הקרובות, והוא הזר הראשון שמצטרף לאלופה. ריצ'רד, שמגיע על העמדה בה שיחק בעונה שעברה קווין פאלמר, נחשב לשחקן שפילס את דרכו ממכללה קטנה יחסית עד לליגות הבכירות של אירופה, עם קליעה טובה מאוד מחוץ לקשת, וינסה להמשיך את המגמה עם ראשון לציון בליגת האלופות.

פטריק ריצ'רד מכבי ראשון לציון. AP
יחזק את האלופה. פטריק ריצ'רד, מימין/AP

ריצ'רד (26, 1.96) הוא בוגר אוניברסיטת מקניס סטייט הקטנה, שם בלט מאוד ונבחר לשחקן השנה במחוז הסאות'לנד בשנת 2012. אחרי תקופה קצרה באיווה מליגת הפיתוח יצא לאוסטרליה ושיחק בליגה המחוזית. בעונת 2013/14 חתם בניימיכן ההולנדית, והפך לאחד הסקוררים המוביילים בליגה עם 15.1 נקודות ו-4.8 ריבאונדים, מה שהביל אותו להבחר לחמישיית העונה בליגה ולמשחק האולסטאר. ההצלחה הובילה את מידלדויטשר הגרמנית לצרפו, וגם בבונדסליגה הוא הצטיין עם 13.2 נקודות (41 אחוזים מחוץ לקשת) ו-3.4 ריבאונדים למשחק ובחירה למשחק האולסטאר. העונה המשיך במגמת ההתקדמות כשחתם בריימס הצרפתית, אלא שהמספרים היו פחות טובים, 9.6 נקודות, 2.9 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים למשחק.

ריצ'רד הוא כאמור הזר הראשון שחותם במדי האלופה, ושחקן החיזוק השני אחרי אלישי כדיר שהצטרף מהפועל אילת. הכתומים שומרים על קשר רציף עם מארק ליונס וכריס רייט, למרות שנכון לעכשיו לא הצליחו להגיע עמם לסיכום על המשך דרכם. מי שממשיכים בקבוצה הם הקפטן ניצן חנוכי, אבי בן שימול, שון דאוסון שצפוי לשוב מליגת הקיץ של ה-NBA ללא חוזה מובטח, ושני הצעירים גולן גוט ועידן זלמנסון שגם כן מחזיקים בחוזה לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully