וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: בריון אלן קרוב לסיכום

17.7.2016 / 20:45

הגארד האמריקאי (1.91, 24) שהפגיז 21.8 נקודות למשחק בעונה שעברה ברוזטו מהליגה השנייה באיטליה, אמור להיות הזר השלישי בסגל של שרון אברהמי לצד אלאנדו טאקר ודרל וויליאמס

בריון אלן שחקן ג'ורג' מייסון. GettyImages
בדרך להפועל תל אביב. בריון אלן/GettyImages

הפועל תל אביב קרובה לצרף את הגארד האמריקאי בריון אלן ששיחק בעונה שעברה ברוזטו מהליגה השנייה באיטליה. הצדדים מנהלים מגעים מתקדמים ביומיים האחרונים, כשההערכות הן שהעסקה תצא לפועל ושאלן יהיה הזר השלישי של הקבוצה לצידו של אלאנדו טאקר ודרל וויליאמס. בקבוצה חיפשו סקורר שיוכל לשחק לצידו של רביב לימונד, לאור ההצלחה של שיתוף הפעולה בין הכוכב הישראלי לנייט רובינסון בשנה שעברה, ואלן אמור למלא את המשבצת הזאת.

אלן (1.91, 24) הוא בוגר אוניברסיטת ג'ורג' מייסון משנת 2014 שבמשך שלוש עונות לא הצליח לפרוץ במדי הפטריוטס, עד שבעונת הסיניור שלו התפוצץ עם 15.4 נקודות, 3.9 ריבאונדים ו-3 אסיסטים. את עונת הבכורה שלו בכדורסל האירופי העביר בליגה הפולנית במדי קבוצת סטארט לובלין ורשם 19.2 נקודות, 4.3 אסיסטים ו-3.9 ריבאונדים. העונה השתדרג לרוזטו מהליגה האיטלקית השנייה, הגיע עם הקבוצה למקום החמישי בטבלה, כשהוא רושם 21.8 נקודות, 4.7 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים בממוצע למשחק.

הגעתו הצפויה של אלן כמעט וסוגרת באופן סופי את הסגל של האדומים, שצריכים עוד שחקן פנים זר. מלבד שלושת הזרים חתומים בקבוצה של שרון אברהמי ויוסי בונן גם רביב לימונד, מתן נאור, דניאל איידן, תומר גינת ושלישית שחקני נבחרת העתודה תמיר בלאט, צוף בן משה ואור לאומי.

  • עוד באותו נושא:
  • בריון אלן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully