וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דייויס: בורנה צ'וריץ' ניצח את ג'ק סוק, קרואטיה הדיחה את ארה"ב

לילה דרמטי בארה"ב: הקרואטים עשו היסטוריה כשחזרו לראשונה מפיגור 2:0 ל-2:3 גדול על האמריקאים בפורטלנד ויפגשו בחצי הגמר את צרפת. בריטניה וארגנטינה ייפגשו בחצי הגמר השני

יום ההכרעות ברבע גמר גביע דייויס הגיע אמש וסיפק את ארבע העולות לחצי הגמר. הדרמה הגדולה התרחשה בארה"ב, שם בורנה צ'וריץ' ניצח את ג'ק סוק וסידר לקרואטים 2:3 היסטורי אחרי פיגור של 2:0 בהתמודדות. השתיים הראשונות שהבטיחו את מקומן בין ארבע הגדולות היו ארגנטינה, שניצחה 1:3 את איטליה בחוץ, וצרפת שעשתה את אותו הדבר בדיוק בצ'כיה. בריטניה נטולת אנדי מארי ניצחה 1:3 את סרביה נטולת נובאק דג'וקוביץ'.

חצי הגמר (16-18 בספטמבר):
בריטניה - ארגנטינה
צרפת - קרואטיה

מארין צ'יליץ' טניסאי קרואטי. AP
החזיר את קרואטיה לחיים, ובגדול. צ'יליץ'/AP

ארה"ב - קרואטיה 3:2

וואו, איזו דרמה קיבלנו אמש בפורטלנד שבאורגון, כאשר
הקרואטים עשו היסטוריה וחזרו מפיגור 2:0 ל-2:3 דרמטי בזכות ניצחון של בורנה צ'וריץ' על ג'ק סוק 4:6, 6:3, 3:6, 4:6. הקרואטים שומרים בכך על מאזן מושלם מול ארה"ב במשחקי הדייויס ומשלימים ארבע נבחרות שהשיגו ניצחונות חוץ. "זה לא קל לשחק במשחק החמישי, זה ברור. אני חייב להיות כנה, אני אוהב את המצבים האלו. אני אוהב לשחק כאשר יש עליי יותר לחץ". כך אמר צ'וריץ' אחרי הניצחון הגדול שלו אמש. עוד לפני כן, מארין צ'יליץ', המדורג 12 בעולם, עשה את זה עם 6:7 (9), 3:6, 4:6 מרשים מאוד מול ג'ון איזנר (16 בעולם) אחרי שעתיים ושבע דקות. קרואטיה תשחק נגד צרפת בחצי הגמר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אנדי מארי טניסאי נבחרת בריטניה. רויטרס
בא לתמוך בחברים. מארי/רויטרס

סרביה - בריטניה 3:1

האלופה המכהנת בריטניה, נטולת אנדי מארי שתמך בחבריו מהצד, הצליחה להשלים ניצחון 1:3 מרשים מאוד בסרביה מול הנבחרת המקומית נטולת נובאק דג'וקוביץ'. קייל אדמונד בן ה-21, שמדורג 67 בעולם, השלים את הניצחון בהתמודדות כשגבר 3:6, 4:6, 6:7 (5) על דושאן לאיוביץ' הסרבי (81 בעולם) אחרי שעתיים ועוד 34 דקות. הבריטים יארחו בחצי הגמר את ארגנטינה.

קייל אדמונד טניסאי בריטי. רויטרס
המנצח הגדול. קייל אדמונד/רויטרס

איטליה - ארגנטינה 3:1

חואן מרטין דל פוטרו חזר לגביע דייויס לראשונה מאז 2012 והיה שותף לניצחון הגדול של הנבחרת שלו על החימר בפזארו. מי שהביא שתי נקודות לארגנטינאים, כולל זו שנעלה את ההתמודדות כולה, היה פדריקו דלבוניס המדורג 40 בעולם. דלבו ניצח 4:6, 5:7, 6:3, 5:7 את פאביו פוניני במשחק שארך שלוש שעות ועוד 34 דקות. ארגנטינה תשחק בחצי הגמר נגד בריטניה בחוץ בספטמבר.

ג'ו ווילפריד צונגה טניסאי צרפתי. רויטרס
עשה את שלו. צונגה/רויטרס

צ'כיה - צרפת 3:1

לוקאש רוסול פתח את ההתמודדות עם ניצחון מרשים מול ג'ו ווילפריד צונגה, שסידר לצ'כים יתרון. אבל מאז הצליחה צרפת להשיג שלושה ניצחונות ברציפות ולהשלים ניצחון במפגש וכרטיס לחצי הגמר ולמפגש מול ארצות הברית או קרואטיה. מי שהשלים את הניצחון היה לא אחר מאשר ג'ו ווילפריד צונגה, שעשה את זה עם 6:4, 6:7 (3), 4:6, 5:7 מול ייז'י וסלי (50).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully