וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'סטין הנין ומראט סאפין נכנסו להיכל התהילה של הטניס

השניים קיבלו את הכבוד בטקס ברוד איילנד. הבלגית שזכתה בשבעה תארי גרנד סלאם: "להיות חלק מההיסטוריה של המשחק זה הרבה מעבר למה שציפיתי לו". הרוסי שדורג ראשון בעולם: "כבוד גדול"

ז'סטין הנין עם מראט סאפין עם אמילי מאורסמו. רויטרס
"לכולנו היו עליות וירידות". סאפין עם מאורסמו/רויטרס

שניים מהטניסאים הגדולים בשני העשורים האחרונים, ז'סטין הנין ומראט סאפין, זכו אתמול (שבת) לכבוד גדול כשנכנסו להיכל התהילה של הטניס בטקס שנערך ברוד איילנד, ארצות הברית. שחקנית נוספת שהצטרפה לחגיגות היא אמילי מאורסמו, שקיבלה את הכבוד כבר בשנה שעברה אך לא הגיעה לטקס עצמו בעקבות הולדת בנה.

הנין בת ה-34, זכתה בשבעה תארי גרנד סלאם במהלך הקריירה והיתה נבוכה מאור הזרקורים: "להיות במרכז תשומת הלב לא תמיד היה טוב בשבילי. גם היום זה מאוד מרגש, לא רק לזכות בכבוד אלא גם להיזכר בדרך הקשה והיפה שעברתי מגיל שש. להיות חלק מההיסטוריה של המשחק זה הרבה מעבר למה שציפיתי לו, אני מאוד גאה ושמחה. בגיל 10 הגעתי לרולאן גארוס וצפיתי בגמר בין שטפי גראף ומוניקה סלש. אני זוכרת שאמרתי לאמי שיום אחד אהיה על המגרש ואזכה בתואר, בגיל 21 זה הפך למציאות".

סאפין זכה באליפות ארצות הברית ב-2000 ובאליפות אוסטרליה ב-2005, וזכור מאוד בעקבות העצבים והמזג החם שלו. הרוסי שלאחר הפרישה פנה לחיים הפוליטיים בארצו אמר: "זה מקום מדהים, אפשר להרגיש את האנרגיות. זו גאווה בגלל כל האנשים שהיו פה לפני, יש פה גם מוזיאון מרשים וזה מקום יפהפה. במהלך הקריירה עצמה לכולנו היו עליות וירידות. בכינו, שברנו מחבטים, צעקנו דברים ואפילו העלבנו שופטים לפעמים" הוא צחק. "אני מאוד מרוצה להיות חלק מכל הדבר הזה. זה כבוד ענק להיות חלק מההיסטוריה".

מאורסמו, שהיתה הצרפתיה הראשונה שהעפילה למקום הראשון בעולם, התרגשה מאוד: "זו הרגשה נפלאה להיות חלק מהמשפחה הזו שהשיגה דברים מיוחדים כל כך. זה כבוד גדול וזכות גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully