וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסימיליאנו אלגרי: "יובנטוס הוא אחד מארבעת המועדונים הגדולים באירופה"

מאמן הגברת הזקנה ברמז עבה לפול פוגבה ולאונרדו בונוצ'י, שקושרו במהלך הקיץ למעבר לאנגליה: "כל מי שמקבל הצעה לעזוב את יובה - כדאי לו לשקול זאת בכובד ראש"

מסימיליאנו אלגרי מאמן יובנטוס. GettyImages
"יובנטוס הוא לא מועדון שמשחרר שחקנים בקלות". אלגרי/GettyImages

הקיץ של אלופת איטליה, יובנטוס, היה מאוד פעיל עד כה. הקבוצה התחזקה במספר שחקני רכש, כולל שמות נוצצים כמו מיראלם פיאניץ', דני אלבס ומהדי בנעטיה. אחד המועדונים המעוטרים ביותר בארץ המגף ממשיך לבסס את הדומיננטיות שלו בליגה המקומית וינסה בעונה הקרובה לזכות באליפות שישית ברציפות, כשגם בליגת האלופות הביאנקונרי חוו העפלה לשלבים המאוחרים בשנתיים האחרונות, והדחות רק על ידי מועדונים כמו ברצלונה ובאיירן מינכן.

אך למרות היוקרה וההצלחות במועדון, ישנם שחקנים בקבוצה שלאחרונה מקושרים באופן קבוע לעזיבה אפשרית לקבוצות אחרות: לאונרדו בונוצ'י שמבוקש במנצ'סטר סיטי וצ'לסי, וכמובן פול פוגבה שמחוזר על ידי מנצ'סטר יונייטד. מי שהתייחס היום לנושא הוא מאמן הקבוצה, מסימיליאנו אלגרי: "אני רגוע בנוגע לכל השמועות שמגיעות מאנגליה. בכל מקרה, כל מי שמקבל הצעה לעזוב את יובנטוס צריך לשקול זאת בכובד ראש, כרגע יובה היא אחד מארבעת המועדונים הגדולים באירופה ומכוונת לזכייה בליגת האלופות".

האיטלקי התייחס ספציפית לשחקנים עליהם השמועות ממשיכות לזרום: "יובנטוס הוא לא מועדון שמשחרר שחקנים בקלות. פוגבה שייך למועדון ובסופו של דבר גם הוא רוצה לזכות באליפויות נוספות וגם בליגת האלופות. אין ספק שהתפתחנו מבחינת המודעות של היכולות שלנו כמועדון. עד כה הקיץ שלנו היה מצוין ואני נותן לו ציון 8 מתוך 10 - הבאנו שחקנים ברמה הגבוהה ביותר דוגמת פיאניץ', בנעטיה ודני אלבס. אני שומע המון שמועות ופרסומים אך אני המאמן ואני מתמקד בקבוצה. ב-31 באוגוסט נראה מה המצב שלנו, בכל מקרה בשוק ההעברות המועדון תמיד מתפקד כמו שצריך. כמובן ששחקנים טובים תמיד יתקבלו בברכה, כדי להתחרות ברמה הגבוהה ביותר יש צורך בשחקנים איכותיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully