וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דייויס: צרפת עלתה ל-1:2 בצ'כיה, בריטניה ב-1:2 מול סרביה

הרבר ומאהו ניצחו 1:6, 6:3, 3:6, 6:4, 4:6 את רוסול וסטפאנק והשלימו מהפך צרפתי בצ'כיה. ג'יימי מארי ואינגולט ניצחו זימוניץ' וקראינוביץ'. דל פוטרו חזר לדייויס, איטליה-ארגנטינה 2:1

פייר הוגו הרבר טניסאי צרפתי (שמאל) עם ניקולא מאהו. GettyImages
עשו את העבודה. הרבר ומאהו/GettyImages

שלב רבע גמר גביע דייויס נמשך היום (שבת) עם משחקי הזוגות. צרפת הצליחה לבצע מהפך ולעלות ל-1:2 בהתמודדות שלה מול צ'כיה בחוץ אחרי ניצחון במשחק הזוגות. בריטניה הצליחה לעלות גם היא ל-1:2 בסרביה, כשארגנטינה עושה את אותו הדבר באיטליה.

ג'ו ווילפריד צונגה טניסאי צרפתי. רויטרס
יוכל להשלים את הניצחון הצרפתי בראשון. צונגה/רויטרס

צ'כיה - צרפת 2:1

אחרי שלוקאש רוסול הצליח להפתיע את ג'ו ווילפריד צונגה במשחק הראשון של ההתמודדות והעלה את צ'כיה ליתרון, הצרפתים חזרו ובגדול וסגרו את יום המשחקים השני כשהם כבר ביתרון. זה קרה אחרי שלוקא פויאה המתקדם ניצח עוד בשישי את ייז'י וסלי ובמשחק הזוגות היום הצליחו אלופי ווימבלדון פייר הוגו הרבר וניקולא מאהו לנצח 1:6, 6:3, 3:6, 6:4, 4:6 את רוסול וראדק סטפאנק. עכשיו צרפת מובילה 1:2 וצונגה יוכל לסדר לצרפתים כרטיס לחצי הגמר אם ינצח את ייז'י וסלי במשחק הראשון ביום ראשון. אם יזדקקו למשחק חמישי, רוסול ופויאה יהיו אלה שיתמודדו על כל הקופה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'יימי מארי טניסאי בריטי (שמאל) עם לאון סמית'. רויטרס
ג'יימי מארי והקפטן לאון סמית' מרוצים/רויטרס

סרביה - בריטניה 2:1

ג'יימי מארי ודומיניק אינגולט סידרו לבריטניה יתרון 1:2 בהתמודדות כולה אחרי שניצחו 1:6, 7:6 (2), 3:6, 4:6 את פיליפ קראינוביץ' וננאד זימוניץ' הוותיק. הבריטים רחוקים משחק אחד מניצחון על החימר בבלגרד. אנדי מארי ונובאק דג'וקוביץ' לא משחקים בשתי הנבחרות שלהם, אבל הבריטי הגיע עם הנבחרת שלו כדי לעודד אותה.

הטניסאי הארגנטינאי חואן מרטין דל פוטרו. רויטרס
עזר לארגנטינה לעלות ליתרון באיטליה. דל פוטרו/רויטרס

איטליה - ארגנטינה 2:1

ארגנטינה עלתה ליתרון 1:2 בפזארו. בהופעה הראשונה שלו בגביע דייויס מאז 2012, הצליח חואן מרטין דל פוטרו יחד עם גידו פז'ה לנצח 1:6, 6:7 (4), 6:3, 6:3, 4:6 את פאביו פוניני ופאולו לורנצי במשחק שארך שלוש שעות ועוד 50 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully