וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: 0:2 למנצ'סטר יונייטד על וויגאן, הפסד לצ'לסי, ניצחון לבאיירן

השדים האדומים פתחו ברגל ימין את משחקי קדם העונה והצליחו לנצח בזכות שערים של קין ופריירה, מחיטריאן ובאי רשמו הופעות בכורה. פתיחה צולעת לקונטה, באיירן מינכן ניצחה, רובן נפצע

רויטרס

מנצ'סטר יונייטד פתחה היום את משחקי ההכנה לקראת עונת 2016/17 ובפעם הראשונה עמד המאמן החדש, ז'וזה מוריניו על הקווים. השדים האדומים חסרו 13 שחקנים מהסגל, ביניהם גם זלאטן איברהימוביץ', אך זה לא מנע מ-7,000 צופים להגיע לאיצטדיון בוויגאן כדי לצפות בהתמודדות, כשרובם היו אוהדי יונייטד.

ז'וזה מוריניו עם חואן מאטה שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
ספתח מוצלח. מוריניו עם מאטה/רויטרס

מלבד הפרצופים החדשים דוגמת הנריך מחיטריאן ואריק באי שפתחו בהרכב, גם לוק שואו חזר מפציעה והיה ב-11 של יונייטד. אוהדי הקבוצה הריעו בכל פעם שהמגן האנגלי נגע בכדור ועודדו את השחקן שסבל מחוסר מזל בשנתיים האחרונות. חניכיו של מוריניו שלטו במהלך המחצית הראשונה כאשר מי שבלט היה ג'סי לינגארד שהיה פעיל מאוד, בעוד גם מחיטריאן רשם הופעה טובה. 45 דקות הראשונות הסתיימו בתיקו ללא שערים, כשמי שרשם החמצה די גדולה היה ממפיס דפאיי.

לאחר ההפסקה עלו למגרש מספר שחקנים כולל פיל ג'ונס, חואן מאטה, וויל קין, אשלי יאנג ואנדרס פריירה. מי שעלה לשחק במדי וויגאן במהלך המחצית השניה היה ניק פאוול, שחקן יונייטד בעונה החולפת. השער הראשון הגיע ארבע דקות בתוך המחצית השניה. שוער וויגאן מסר כדור נוראי שהגיע ישר לרגליו של חואן מאטה והספרדי פירגן לוויליאם קין הצעיר, שכבש מקרוב את הראשון של יונייטד בעידן מוריניו. שחקן נוסף שנכנס במחצית, אנדרס פריירה, כבש בדקה ה-60 בבעיטה יפה מתוך הרחבה וקבע 0:2 ליונייטד. המשחק הסתיים באותה תוצאה ו'המיוחד' יכול להיות מרוצה מהבכורה במשחקו הראשון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
עיניים אליו. מוריניו/רויטרס

מוריניו אמר בסיום המשחק: "אני שמח מאוד. התוצאה היא לא הדבר הכי חשוב אלא העובדה שראיתי על המגרש את עקרונות המשחק שלנו, התקפית והגנתית. השחקנים חשבו על המשחק בצורה דומה לשלי ואני מרוצה מכך". הפורטוגלי היה מרוצה מכמות האוהדים ואמר: "לעולם לא ראיתי כמות כזו של אוהדים במשחק אימון, זה פנטסטי".

מוריניו התייחס גם לשחקנים החדשים בסגל: "מחיטריאן הוא שחקן ברמה הגבוהה ביותר, הוא נמצא בגיל המושלם לכדורגלן. אני אוהב את הדרך בה הוא נוגע בכדור, זה באמת משהו מדהים. לגבי אריק (באי), העובדה שהאוהדים תמכו בו לפני המשחק זה מצוין לילד כמוהו. אעשה הכל כדי שהוא יישתפר כמה שאפשר".

מחיטריאן אמר בסיום: "היה משחק טוב, ניסיתי להרגיש בנוח. הימים הראשונים הם קשים יותר כי אתה מנסה להכיר את חבריך לקבוצה, אך זה לא משנה איך שיחקתי באופן אישי אלא איך הקבוצה שיחקה. אנחנו מתכוננים לעונה הקרובה ונעשה הכל כדי להצליח".

ז'וזה מוריניו עם דיילי בליינד שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
"ראיתי את העקרונות שלנו על המגרש". מוריניו עם בלינד והררה/רויטרס

ליפשטאדט - באיירן מינכן 4:3

באיירן מינכן ניצחה במשחק אימון 3:4 את ליפשטאדט מהליגה האזורית בגרמניה. הבווארים עלו עם הרכב די חזק שכלל את סוון אולרייך בשער, את פרנק ריברי, חאבי מרטינס, אריאן רובן, ראפיניה, צ'אבי אלונסו, חואן ברנאט, פיליפ לאהם ואפילו את פליקס גצה, אחיו של מריו.

ג'וליאן גרין (9), אריאן רובן (16), ריברי (33) ושער עצמי של יוזוויג סידרו לבווארים יתרון 0:4 ולאחר מכן הצליחה המארחת לצמק כשאלופת גרמניה העניקה מנוחה לחלק מהשחקנים. הבשורה הרעה מבחינת קרלו אנצ'לוטי הייתה הפציעה של אריאן רובן, שספג מכה בשריר והוחלף כדי למנוע פציעה.

צפו בתקציר הניצחון של באיירן

קרלו אנצ'לוטי מאמן באיירן מינכן. GettyImages
אנצ'לוטי מצטלם עם אוהד צעיר/GettyImages

משחקי הכנה נוספים

* ברייטון הביסה את קרואולי טאון 0:4. בירם כיאל כבש את הראשון (18), תומר חמד את השני (33).

* ראפיד וינה הפתיעה וניצחה את צ'לסי 0:2. ג'ולינטון כבש את הראשון (8), טומי הכפיל (82). אנטוניו קונטה לא הצליח לנצח במשחק הפתיחה שלו עם הבלוז, למרות שעלה עם הרכב חזק, כולל נמניה מאטיץ', וויליאן ודייגו קוסטה.

* מאמן נוסף שרשם את משחקו הראשון הערב הוא וינצ'נזו מונטלה שפתח קדנציה במילאן. הרוסונרי צלחו את משחק הפתיחה וגברו 1:2 על בורדו. סוסו כבש צמד (28, 38), מלקום צימק (74).

אריאן רובן שחקן באיירן מינכן. GettyImages
רובן חוגג את השער שלו/GettyImages
אריאן רובן שחקן באיירן מינכן. GettyImages
רובן אחרי הפציעה/GettyImages
אנטוניו קונטה מאמן צ'לסי. רויטרס
קונטה בבכורה על הקווים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully