וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: עירוני קרית שמונה ואפולון לימאסול נפרדו ב-1:1

16.7.2016 / 21:22

הקבוצה של מוטי איוניר קיימה משחק ראשון במחנה האימונים בסלובקיה, המצטרף החדש עידו דוידוב כבש את השער היחיד לזכותה בדקה ה-76. סקו סיסה לא יחתום אצל הצפוניים, מרסלו מקאן ייבחן

סקו סיסה. GettyImages
מתרחק מקרית שמונה. סקו סיסה/GettyImages

עירוני קרית שמונה קיימה הערב (שבת) משחק אימון ראשון במחנה האימונים בסלובקיה. הקבוצה של מוטי איוניר סיימה ב-1:1 מול אפולון לימאסול הקפריסאית. את השער היחיד לקרית שמונה הצליחה לכבוש עידו דוידוב בדקה ה-76. דוידוב, שחתם בקבוצה בקיץ אחרי שעבר מעירוני רמת השרון, הגיע ראשון לכדור רוחב מוצלח ודחק מקרוב פנימה את ה-1:1. ז'ואאו פדרו כבש את השער לקפריסאים בדקה הרביעית.

החלוץ סקו סיסה מחוף השנהב לא יגיע לקרית שמונה. בקבוצה רצו להחתים את השחקן בן ה-31, אבל הוא קיבל ביומיים האחרונים הצעה משמעותית לחתום בגאזלק אז'קסיו מהליגה השנייה בצרפת והוא בחר להישאר שם אחרי שכבר שיחק בעונה החולפת בסושו.

בקרית שמונה החלו בחיפושים אחר חלוץ זר אחר עוד לפני שקיבלו את החדשות הללו. במחנה האימונים בסלובקיה, נחת החלוץ הצעיר מרסלו מקאן למספר ימי התרשמות, אבל הכוונה של קרית שמונה היא להחתים חלוץ יותר מבוגר ומנוסה, כך שספק אם מקאן יהיה השחקן שמוטי איוניר יחתים.

בתוך כך, ממשיכים בקרית שמונה לבדוק מול עדן בן בסט האם הוא החליט להישאר בישראל אחרי מכבי תל אביב או לעבור לצרפת, והאם הוא יסכים לבוא לקבוצה. בן בסט הבהיר כי הוא מעדיף כרגע אופציות אחרות ובקרית שמונה מביעים ספק גדול, אם בסופו של דבר יצטרף לשורות הקבוצה.

עדכון ראשון: 13:01

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully