וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתודה מקווה לשמור על מקומה בדרג א' של אליפות אירופה

הנבחרת של דן שמיר תפתח את משחקיה נגד פינלנד (שבת, 18:30, ספורט 5) המארחת עם הסנטר הענק מקארן. תמיר בלאט, דניאל דנינו ודניאל קופרברג ינסו לשמור את הנבחרת בדרג הבכיר ביבשת

נבחרת העתודה של ישראל תפתח היום (שבת) את הופעותיה באליפות אירופה בהלסינקי, שתפגוש את נבחרת פינלנד המארחת (18:30, שידור ישיר בספורט 5). הנבחרת הגיעה לבירה הפינית ביום חמישי, וערכה מספר אימונים לקראת המשחק, כשאמש עורך הצוות, שכולל גם את המנהל הראשי של הנבחרות הצעירות פיני גרשון, את קבלת השבת המסורתית. בנבחרת מדווחים על תחושה טובה לקראת המשחק, ועל כך שהם מרגישים טוב עם האבטחה שעוטפת אותם. אחד השמות המעניינים בסגל הפיני הוא לאורי מקארן, שמשחק באוניברסיטת אריזונה, ומתנשא לגובה 2.11, ומול הקו הקדמי הלא גבוה של ישראל, הוא עלול להוות בעיה. במשחק השני בבית יפגשו הערב נבחרות ספרד וצרפת.

מאמן נבחרת העתודה דן שמיר. מגד גוזני
משחק לא פשוט בפינלנד. דן שמיר/מגד גוזני

בניגוד לאליפויות אירופה קודמות, ישראל לא תוכל לדעת בתום שלב הבתים הראשון האם נשארה בדרג א', או שתמשיך להלחם על חייה. כל 16 הנבחרות שמשחקות בשלב הבתים תשחקנה בשלב ההצלבה בשיטת נוקאאוט, כששמונה המנצחת תעפלנה לרבע הגמר, ושמונה המפסידות תרד למשחקי הדירוג 9-16, מהן שלוש נבחרות תרדנה בסוף האליפות לדרג ב' של אירופה. הבית הישראלי מצטלב עם בית א' שכולל את גרמניה, ליטא, הונגריה וטורקיה החזקה.

הכוכב הגדול של סגל הנבחרת הוא תמיר בלאט, שחקן הפועל תל אביב, שמשלים קיץ חמישי בנבחרות הצעירות. בלאט הוא הרכז הפותח, והרבה מאוד לחץ מוטל על כתפיו. לצידו של הגארד מופיעים שני שחקנים נוספים מהפועל תל אביב - הגארד אור לאומי והפורוורד צוף בן משה. שני שחקנים מובילים נוספים בסגל הם הסנטר דניאל קופרברג, שחתם לאחרונה על חוזה ארוך טווח במכבי חיפה והפורוורד דניאל דנינו ששיחק בעונה שעברה בהפועל כפר סבא. את הקו הקדמי משלימים עידו פליישר, בנו של שחקן העבר עופר פליישר, שישחק גם עם נבחרת הנוער, נתנאל ארצי וטל אבירם ששייכים למכבי חיפה, סול לשם מקרית גת ותומר שוקרון ששיחק העונה בעירוני רמת גן. בקו האחורי נמצאים גם די ג'יי שארפ, בנו של דרק שארפ ורועי הובר מרמת השרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully