וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזר הראשון בדרך: ניק פאוסט על סף חתימה בעירוני נהריה

15.7.2016 / 22:59

הגארד-פורוורד (1.98, 23) שהצטיין בעונה שעברה בלונג ביץ' סטייט, אליה הגיע ממרילנד, צפוי להיות שחקן החיזוק הזר הראשון שנוחת בעין שרה העונה. גם מרקוס טיג, אח של ג'ף טיג, מתקרב

one

עירוני נהריה בונה עד כה סגל מאוד מעניין לקראת העונה הבאה, ולוואלה! ספורט נודע כי הסגולים קרובים לצרף זר ראשון - ניק פואסט ששיחק בעונה שעברה במכללת לונג ביץ' סטייט. הצדדים כבר סיכמו את רוב התנאים של השחקן לקראת העונה הבאה, כשההערכות הן שהחוזה ייחתם בקרוב ופאוסט יצטרף לקבוצה.

פאוסט (1.98, 23), יליד בולטימור, בלט מאוד בתיכונים והיה השחקן ה-12 בטיבו בעמדה מספר 2 בכל ארצות הברית במחזור הגיוס של 2011, ומי שזכתה בו בסופו של דבר הייתה מרילנד. הגארד-פורוורד קיבל תפקיד משמעותי במרילנד עם תחילת הקריירה שלו, כשכבר בעונתו הראשונה משחק 27.7 דקות למשחק, אך בשלוש עונות במכללה לא הצליח לפרוץ את רף 10 הנקודות למשחק, והחליט שהתוכנית לא מתאימה לו. פאוסט ביקש לעבור ללונג ביץ' סטייט, מכללה קטנה יותר, בה קיבל את המפתחות לעונת סניור מרשימה, אחרי שישב עונה אחת בחוץ. במדי הפורטי ניינרס רשם פאוסט 17.4 נקודות, 6.1 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים למשחק כשהוא משפר את האחוזים שלו מחוץ לקשת בצורה משמעותית.

שחקן נוסף שמתקרב לנהריה הוא מרקיס טיג, אחיו של כוכב ה-NBA ג'ף טיג. הצדדים הגיעו להבנות כספיות, וצפויים לסגור את העסקה בימים הקרובים. טיג (23, 1.88) היה נחשב לאחד מכוכבי התיכונים הגדולים בארצות הברית, כששיחק גם בנבחרת ארצות הברית עד גיל 17 באליפות העולם. הוא בחר כצפוי לשחק באוניברסיטת קנטאקי הגדולה, וסיים עונת רוקי עם אליפות מכללות ומספרים יפים שגרמו לשיקגו בולס לבחור בו במקום ה-29 בדראפט. אלא שבשיקגו העניינים לא פרחו עבור הגארד ששיחק בשנה וחצי 67 משחקים וקלע קצת יותר מ-2 נקודות למשחק. בעונת 2013/14 עבר בטרייד לברוקלין ורשם 3 נקודות בממוצע ב-21 משחקים. לאחר מכן עבר בטרייד לפילדלפיה ששחררה אותו, ומאז שיחק בליגת הפיתוח. בעונה שעברה במדי אוקלהומה סיטי בלו רשם 15.2 נקודות, 5.7 אסיסטים ו-2.5 ריבאונדים למשחק.

נהריה, שתדע בשבוע הבא מי הקבוצה שתעמוד בדרכה לשלב הבתים בליגת האלופות, השאירה בסגל לעונה נוספת את הקפטן ערן אסנטי והגארד ניב ברקוביץ' וצירפה אליהם את הפורוורד יהונתן שולדבראנד ממכבי אשדוד, סטו דגלאס ממכבי קרית גת ואיגור נסטרנקו מעירוני נס ציונה.

ניק פאוסט שחקן לונג ביץ' סטייט. AP
בדרך לצפון. פאוסט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully