וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור דה פראנס: כריס פרום הגדיל את הפער בקטע האישי נגד השעון

הבריטי סיים את הקטע היומי עם הזמן השני בטיבו, אחרי טום דומולין ההולנדי, מה שהספיק לו לפתוח פער של דקה ו-47 שניות מהמקום השני. בסיום הקטע נערכה דקת דומייה לזכר קורבנות מתקפת הטרור בניס

כריס פרום רוכב אופניים בריטי. AP
הצלחה מהולה בעצב. פרום ושאר המובילים מעבירים את הפרחים לקהל/AP

הטור דה פראנס מתקרב לסיומו והיום (שישי) נערך הקטע ה-13, שהיה קטע אישי של 37.5 ק"מ נגד השעון, בין בורג-סן-אנדול ללה קברנה דו פונט-ד'ארק.

המנצח היומי היה ההולנדי טום דומולין, שהשיג את ניצחונו השני השנה ובכלל בקריירה בקטע בטור, אולם המנצח הגדול של היום היה ללא ספק הבריטי כריס פרום, שהגדיל את יתרונו במקום הראשון הכללי לדקה ו-47 שניות על פני ההולנדי בקה מולמה ונראה בדרך הבטוחה לזכייה.

פרום הגיע שני בקטע נגד השעון, 63 שניות לאט יותר מדומולין, שקבע זמן אדיר של 50:15 דקות, אך מספיק מהיר כדי לנפנף את כל מתחריו. מי שעלול להסתבך אגב, הוא אחד המתחרים הגדולים, נאירו קינטנה, שכרגע ממוקם רביעי, אך ייתכן כי ייענש על ידי המארגנים. בסרטון שהתפרסם היום ברשת, נראה קינטנה נמלט מהתאונה הגדולה שהפילה אתמול את פרום וכמעט גזלה ממנו את החולצה הצהובה, כשהוא נאחז באופנוע ונעזר בו.

אגב, בסיום הקטע היומי וכאות הזדהות עם הרוגי מתקפת הטרור בניס, לא נערכו הטקסים המסורתיים למובילים. במקום, פרום ושאר לובשי החולצות השונות התייצבו לדקת דומיה והעבירו את זרי הפרחים שלהם לקהל, שהגיב במחיאות כפיים. פרום, המתגורר במונאקו הסמוכה לניס, אמר: "זה זמן בו אנשים צריכים להתייצב יחד. אין ספק שזה שם דברים בפרופורציות עבורנו. המחשבות של כולנו היו עם האנשים בניס, זה מקום מיוחד עבורי".

  • עוד באותו נושא:
  • כריס פרום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully