וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר קבוצות ליגת העל לשרה רגב: "דאגי למקורות מימון לאבטחה"

15.7.2016 / 16:16

בעקבות גל הפיגועים באירופה פנו נציגי ראשון לציון, הפועל ירושלים, מכבי תל אביב, נהריה והרצליה לשרת הספורט להחזרת נוהל האבטחה שהופסק. לוואלה! ספורט נודע כי השרה פועלת בנושא

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי. ברני ארדוב
בין הפונים לשרה. שמעון מזרחי/ברני ארדוב

גל הפיגועים שפוקד את אירופה בחודשים האחרונים, ושהגיע לשיא מסוים אמש (בין חמישי לשישי) עם הפיגוע בניס, משפיע גם על הכדורסל הישראלי. לפני כשבועיים שלחו יושבי ראש קבוצות הכדורסל שישתתפו בעונה הבאה באירופה מכתב לשרת הספורט מירי רגב, בדרישה שתעזור להם להחזיר את נוהל האבטחה שהיה קיים בעבר, או לדאוג למקורות מימון לקבוצות היוצאות לחו"ל. היום פנו שוב נציגי הקבוצות לרגב, שעל פי הידוע לוואלה! ספורט עושה מאמצים כדי לגייס את הכסף.

"כידוע לך, קבוצות הכדורסל: ראשל"צ, ירושלים, מכבי תל אביב, נהריה והרצליה ישתתפו השנה במפעלים האירופאים", כתבו יושבי ראש הקבוצות, שמעון מזרחי, יצחק פרי, גיא הראל, ניסים אלפסי ואלדד אקוניס לשרה רגב, "נפל בחלקנו כבוד גדול, לייצג את מדינת ישראל ואת ליגת העל בזירה האירופית ולהיות שגרירים של המדינה. לאחרונה גברו הפיגועים החבלניים באירופה, שגבו מאות קורבנות של הרוגים ופצועים".

עוד כתבו יושבי הראש לרגב: "בעבר היה נהוג שקבוצתו ספורט ייצוגיות וספורטאים המתחרים בחו"ל, מלווים על ידי אנשי ביטחון מישראל, והמימון היה באחריות המדינה. לפני מספר שנים הופסק נוהל זה. לאור האמור לעיל, ולאור המצב הבטחוני החדש והמעורער באירופה, הננו פונים אליך בבקשה, לפעול להחזרת נוהל האבטחה, שהיה קיים בעבר, או/ו, לדאוג למקורות מימון לאבטחת הקבוצות היוצאות לחו"ל לייצג את מדינת ישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • מירי רגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully