וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: החלוץ הברזילאי לוסיו סיכם את תנאיו

15.7.2016 / 12:55

החלוץ בן ה-27 כבש שמונה שערים בעונה החולפת בליגה השנייה בברזיל ושיחק בעבר בפיגורנסה, פורטלזה ובליגה התאילנדית. דיווחים בבלגיה: "גנק מעוניינת לצרף את שיר צדק ואופיר דוידזאדה"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: מיטב הביצועים של לוסיו

הפועל באר שבע נמצאת בעיצומן של ההכנות לקראת משחק הגומלין מול אלופת מולדובה, שריף טירספול. האלופה הצליחה לנצח 2:3 את שריף בבאר שבע ותנסה להשלים את העבודה במשחק הגומלין, כדי להעפיל לסיבוב השלישי במוקדמות ליגת האלופות. בינתיים, הקבוצה התחזקה בחלוץ זר.

היום (שישי) סיכמה האלופה עם החלוץ הברזיאלי לוסיו. לוסיו, (בן 27, 1.88) שיחק בעונה האחרונה בקבוצת CRB בברזיל ונחת כבר אתמול בישראל. השחקן יעבור בדיקות רפואיות לאחריהן צפוי לחתום לשלוש שנים בבאר שבע. בעברו שיחק בפיגורנסה, פורטלזה ובבוריראם יונייטד מתאילנד.

בינתיים, בבלגיה טוענים שגנק, שסיימה בעונה שעברה במקום הרביעי בליגה, מעוניינת בשניים משחקני ההגנה של הקבוצה מבירת הנגב, הבלם שיר צדק והמגן אופיר דוידזאדה.

על פי הדיווחים, גנט מחפשת שחקני הגנה בדחיפות לאחר שניצחה 0:2 את בודנצ'נוסט במוקדמות הליגה האירופית, ורוצה לצרפם עוד לפני ההעפלה לשלב הבא. בבלגיה דיווחו בעבר כי גם גנט, הקבוצה שבה משחקים קני סייף, רמי גרשון וחאתם עאבד אלחמיד, מעוניינת במגן השמאלי של האלופה.

עוד בנושא

הפועל באר שבע לא תהיה מדורגת, מכבי תל אביב, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים כן
ברק בכר: "יכולנו לנצח בתוצאה גבוהה יותר, מאמין שנעבור"
מוקדמות ליגת האלופות: 2:3 דרמטי להפועל באר שבע על שריף טירספול

לוסיו חלוץ ברזילאי. GettyImages
בקרוב באדום. לוסיו שומר על הכדור/GettyImages

בבאר שבע סיפרו אתמול כי המשא ומתן עם הוגו אלמיידה הופסק בינתיים. לברק בכר, כך נראה, יש מועמד אחר ובבאר שבע עושיים להחתימו בימים הקרובים. "אין כאן רק עניין של כסף, אלא גם שיקולים אחרים. יש לנו מועמדים נוספים", אמרו אתמול במועדון. ארון שוינפלד מעניין את אלונה ברקת, אבל כרגע יש פערים כספיים. במועדון לא פוסלים אפשרות שיגיע בהמשך, אך בכר ממשיך לכוון לחלוץ זר.

עדכון ראשון: 8:30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully