וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנסציה: אינדפדיינטה דל ואלה הדיחה את בוקה ועלתה לגמר הליברטדורס

"לסטר של דרום אמריקה" הדהימה את קבוצת הפאר עם 2:3 בבומבונרה, חתמה 3:5 בסיכום ותפגוש את אתלטיקו נסיונאל מקולומביה. לראשונה זה 25 שנה: אין נציגה ארגטינאית או ברזילאית בגמר

שחקני אינדפדיינטה דל ואלה חוגגים מול שחקני בוקה ג'וניורס. AP
לסטר של דרום אמריקה. שחקני אינדפדיינטה דל ואלה חוגגים/AP

גמר גביע ליברטדורס יפגיש בין אתלטיקו נסיונאל הקולומביאנית לסינדרלה של הטורניר, אינדפדיינטה דל ואלה האקוודורית. כך נקבע הלילה (בין חמישי לשישי) בתום המפגש השני בין הקבוצה האקוודורית לבין בוקה ג'וניורס, שהסתיים ב-2:3 סנסציוני לאינדפדיינטה וחתם 3:5 מרשים בסיכום שני המשחקים. בכך נקבע כי לראשונה מזה 25 שנה לא תהיה בגמר המפעל קבוצה מארגנטינה או ברזיל.

אחרי הפסד 2:1 במשחק הראשון, בוקה עלתה נחושה לתקן לעיני הקהל הביתי בבומבונרה. תוך ארבע דקות היא כבר עלתה ליתרון 0:1 שהיה מעניק לה כרטיס לשלב הבא עם שער של כריסטיאן פאבון. בוקה המשיכה ללחוץ, אבל אינדפדיינטה, "לסטר של דרום אמריקה" חזרה לעניינים נגד מהלך המשחק עם שוויון של לואיס קאיסדו בדקה ה-25. משם בוקה פחות או יותר התפרקה: בריאן קבסאס עקץ בדקה ה-49, חוליו אנגולו הדהים עם שער נוסף לרשת של בוקה כעבור שתי דקות, והקהל בבומבונרה השתתק. בדקה ה-72 ניקולאס לודיירו עוד הספיק להחמיץ פנדל עם בעיטה רשלנית מחוץ למסגרת וגם השער המצמק של כריסטיאן פאבון, שהשלים צמד עם בעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-91, לא נתנה שום נחמה לקרלוס טבס וחבריו ההמומים.

המפגש הכפול מול אתלטיקו נסיונאל בגמר יחל ב-20 ביולי.

שחקן בוקה ג'וניורס קרלוס טבס מאוכזב. AP
קרלוס טבס בהלם/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully