וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת תחתים חמישה זרים, מוטי אמסלם ימשיך לכהן כיו"ר

14.7.2016 / 11:36

בקבוצה הדרומית יעבירו את זכויות הניהול לחברת ניהול שתבחר את היושב ראש הנוכחי להמשיך בתפקידו. רוברט רות'בארט, נמרוד טישמן, יחזקאל סקוורר וחנן קולמן ברשימת המועמדים

מוטי אמסלם יו"ר הפועל אילת. יוסי ציפקיס
ממשיך באותו תפקידץ אמסלם/יוסי ציפקיס

הפועל אילת צפויה להתחיל מחר (שישי) את עידן פוסט דורון הרציקוביץ'. המועדון יקיים טקס השקה מתוכנן שבו תוצג חברת הניהול שתופקד על הקבוצה. חברת הניהול צפויה לבחור במוטי אמסלם להמשיך כיו"ר, ולאחר מכן להתחיל במסע החתמות. במועדון קיבלו החלטה להמשיך לשחק עם חמישה זרים, החלטה שנובעת מהקושי של מציאת ישראלים איכותיים בתקופה הזו של שוק ההעברות.

עמותת הכדורסל בעיר, שתעביר את הזכויות לחברת הניהול, ביחד עם ראש העיר מאיר יצחק-הלוי, ניסו למצוא בתקופה האחרונה איש עסקים שיתרום לקבוצה כמו הרציקוביץ', אך עדיין נמצא מישהו. הקבוצה תתנהל עם תקציב מצומצם יותר, אך לא מהנמוכים בליגה.

מי שממשיכים בקבוצה הם המאמן עודד קטש והקפטן אפיק ניסים. רוברט רות'בארט הוא המועמד המוביל להחליף את אלישי כדיר שעבר למכבי ראשון לציון. בעמדות הגארדים לאילת מספר אפשרויות גדול יותר ובקבוצה יבחרו בין נמרוד טישמן, יחזקאל סקוורר וחנן קולמן, אם זה אכן יצליח להשתחרר ממכבי חיפה. לאחר שיצרפו ישראלים בכירים, תחל מלאכת חיפוש הזרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully