וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בסין: טוטו תמוז על סף חתימה בהונאן בילואוס מליגת המשנה

במדינה האסייתית טוענים שהחלוץ יצטרף לנועלת טבלת ליגת המשנה. אם הוא יחתום, הונאן תהיה צריכה לוותר על זר אחר הוא להקפיא אותו. תמוז בן ה-28 לא שיחק מאז דצמבר 2015

SNTV

על פי דיווח בסין, טוטו תמוז קרוב לחתימה בקבוצת הונאן בילואוס מליגת המשנה. החלוץ בן ה-28 הוא שחקן חופשי אחרי ששוחרר בפברואר מפטרולול פלוישט הרומנית. הונאן בילואוס משחקת בעיר ייאנג שבה אוכלוסיה בת למעלה מארבעה מיליון תושבים. הקבוצה מדורגת במקום האחרון אחרי 17 מחזורים (מתוך 30), תשע נקודות מתחת לקו האדום. כרגע יש לה שלושה זרים - המכסה המותרת בליגת המשנה - ואם היא אכן תחתים את תמוז, היא תצטרך לשחרר את אחד מהם.

תמוז עזב את ישראל בקיץ 2013, כשהוא חתם באוראל הרוסית. אחרי ששותף בשבעה משחקים ובילה 167 דקות בלבד על המגרש, הוא שוחרר וחתם בפטרולול פלוישט. השנה וחצי הראשונות של החלוץ הישראלי ברומניה היו מצוינות והוא הבקיע הבקיע בהן 14 שערים ובישל 9 נוספים, אבל פטרולול נקלעה לקשיים כלכליים, הידרדרה מקצועית ותמוז עצמו לא הצליח לשחזר את היכולת שלו. תמוז שוחרר רשמית בפברואר האחרון, אבל המשחק האחרון שלו היה ב-20 בדצמבר 2015, כלומר לפני יותר מחצי שנה.

חלוץ פטרולול טוטו תמוז. GettyImages
בעקבות זהבי? תמוז/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • טוטו תמוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully