וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ליברטדורס: אתלטיקו נסיונאל הקולומביאנית עלתה לגמר

הקבוצה ממדיין השלימה ניצחון כפול על סאו פאולו, בזכות 1:2 בגומלין הביתי (1:4 בסיכום שני המשחקים) ושבה לגמר לראשונה מזה 21 שנים. מיגל בורחה כבש צמד, שני שחקני סאו פאולו הורחקו

שחקני אתלטיקו נסיונאל הקולומביאנית חוגגים עלייה לגמר הליברטדורס. AP
שחקני נסיונאל חוגגים בסיום/AP

אתלטיקו נסיונאל הקולומביאנית השלימה הלילה (בין רביעי לחמישי) את העפלתה לגמר גביע הליברטדורס, לאחר שגברה במשחק סוער 1:2 בבית על סאו פאולו הברזילאית והשלימה 1:4 בסיכום שני משחקי חצי הגמר.

העלייה של נסיונאל, שחוזרת למעמד הגמר לראשונה מאז 1995 ותנסה לזכות בתואר בפעם השנייה בתולדותיה (ב-1989, היא הייתה הקבוצה הקולומביאנית הראשונה אי פעם שזכתה בליברטדורס, או בתואר בינלאומי כלשהו), הפכה לכמעט מובטחת כבר בשבוע שעבר, כאשר היא ניצחה 0:2 דרמטי בחוץ במשחק הראשון, אלא שהלילה, שער של הארגנטינאי ג'ונתן קאלרי עבור סאו פאולו, כבר בדקה התשיעית עם נגיחה יפה, איים להדהים את הקבוצה ממדיין.

למזלה, בדקה ה-16 הצליח מיגל בורחה, שכבש את שני השערים במשחק הראשון, לאזן ולהרגיע את המצב לאחר שנשלח בכדור עומק וסיים בצורה מצוינת. המשחק התחמם לקראת סיומו, כאשר בדקה ה-78 השלים הגיבור הגדול של נסיונאל, בורחה, צמד נוסף, הפעם בעזרת פנדל מוצלח. שחקני סאו פאולו סירבו לקבל את החלטת השופט להצביע על הנקודה הלבנה, לאחר נגיעת יד ברחבה והחלו במהומה, במסגרתה הורחקו ווסלי ובלם נבחרת אורוגוואי, דייגו לוגאנו.

הלילה תיקבע העולה השנייה, כאשר אינדיפנדיינטה דל ואלה האקוודורית תנסה לשמור במשחק החוץ שלה מול בוקה ג'וניורס על הניצחון 1:2 מהמשחק הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully